اخبار فناوری

طرح گلکسی A34 5G از شیشه نمایشگر این گوشی لو رفت!

پس از معرفی گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 23اکنون سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از سری محصولات میان رده گلکسی A است. می دانیم که غول فناوری کره ای دیگر سری گلکسی A7x را عرضه نخواهد کرد. بنابراین، امسال، بالاترین سطح گوشی سامسونگ سری A، گلکسی A54 5G خواهد بود. در حال حاضر، تصاویر جعبه شیشه ای محافظ صفحه نمایش گلکسی A34 5G منتشر شده است. تصاویر ذکر شده طراحی این گوشی هوشمند را آشکار کرد.

تصاویر گلس محافظ صفحه نمایش گلکسی A34 5G طراحی این گوشی را آشکار کرد

سامسونگ گزینه های طراحی متنوعی دارد گلکسی A34 5G در دسترس است. قبلاً رندرها نشان داده اند که قاب پشتی این گوشی هوشمند شباهت زیادی به گلکسی اس 23 دارد. لنزهای دوربین این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ به صورت خطی چیده شده اند. که ما را به یاد نسخه اولترا سری گلکسی اس می اندازد.در طراحی قسمت جلویی این دستگاه شاهد استفاده از ناچ قدیمی و حاشیه های زیاد هستیم.

تصویر جعبه شیشه ای محافظ صفحه نمایش گلکسی A34

Whistleblower SnoopyTech تصاویری از محافظ صفحه نمایش Galaxy A34 منتشر کرده است. این تصاویر رندرهای قبلی را تایید می کند.این محافظ صفحه توسط Panzer Glass تولید شده و تصویر صفحه نمایش Galaxy A34 5G روی بسته بندی آن قابل مشاهده است. همانطور که انتظار می رفت، هیچ سوراخ پانچ در این دستگاه وجود ندارد و دوربین سلفی در یک بریدگی قرار می گیرد.

ابعاد گلکسی F14 5G و M14 G5 یکسان خواهد بود

علاوه بر این، SnoopyTech تصاویری از محافظ صفحه نمایش Galaxy F14 5G/M14 5G و Galaxy A14/A14 5G به اشتراک گذاشته است. این تصاویر ابعاد و طراحی صفحه نمایش Galaxy F14 5G و M14 G5 همینطور خواهد بود. مانند گیزموچینا وی تصریح می کند که گلکسی A14 و نسخه 5G آن نیز صفحه نمایشی با طراحی مشابه دارند.

تصویر جعبه شیشه ای محافظ صفحه نمایش Galaxy F14 و M14

مشخصات گلکسی A34 5G اخیرا فاش شده است. گفته می شود که این گوشی هوشمند تراشه ای Mediatek Dimension 1080 البته در برخی مناطق این گوشی با تراشه اگزینوس 1280 به دست کاربران می رسد.احتمالا گران ترین نسخه این دستگاه به 8 گیگابایت رم مجهز است. سایر جزئیات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 90 هرتزی با وضوح FullHD+ و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گلکسی A34 5G احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا و شارژر 25 واتی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A34 5G قبل از رونمایی در دفتر استاندارد هند مشاهده شد

نظر شما در مورد طراحی سامسونگ گلکسی A34 5G چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا