اخبار فناوری

طراحی نهایی Google Pixel 7a با طرح رنگی کامل فاش شد

گوگل پیکسل 7a یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال در کنفرانس توسعه دهندگان انتظار می رود I/O 2023 برای معرفی رسمی در 20 می 1402. تاکنون شاهد انتشار رندرهای طراحی و مشخصات کامل این گوشی هوشمند میان رده بوده ایم. در حال حاضر وب سایت MySmartPrice با همکاری افشاگر OnLeaks طراحی نهایی Google Pixel 7a در سه رنگ مختلف از جمله خاکستری، سفید و آبی آسمانی نشان داده شده است.

طراحی نهایی Google Pixel 7a

در حال حاضر ما بیشتر مشخصات و ویژگی های گوشی میان رده آینده گوگل را می دانیم. اکنون، MySmartPrice برای اولین بار با انتشار رندرهای کامل از طراحی پیکسل 7a، اولین نگاهی به سه گزینه رنگی پیکسل 7a ارائه کرده است.

طراحی نهایی Google Pixel 7a

طراحی نهایی Google Pixel 7a

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، گوگل پیکسل 7a در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی آسمانی روشن عرضه خواهد شد. با این حال، نام تجاری رسمی گوگل برای این گزینه های رنگی هنوز ناشناخته است. از نظر طراحی، دستگاه بسیار شبیه پیکسل 6a به نظر می رسد و دارای دوربین پشتی دوگانه با فلاش LED در نوار پلاستیکی دوربین است. در قسمت جلویی گوشی، صفحه نمایش سوراخ دار دارد.

علاوه بر این، تصاویر فاش شده نیز حاشیه های قابل توجهی را در چهار طرف نمایشگر نشان می دهند و در نهایت چیدمان دکمه های کناری نیز مشابه مدل قبلی است. در حالی که انتظار می رود گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان آتی خود گوشی را در سه گزینه رنگی به نمایش بگذارد، در دسترس بودن ممکن است بر اساس منطقه متفاوت باشد، همانطور که در مورد Pixel 6a بود.

گفته می‌شود که پیکسل 7a دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. پیکسل جدید همچنین تا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد که نسبت به نسل قبلی 128 گیگابایتی ارتقا یافته است. گفته می شود گوگل رم این دستگاه را افزایش داده و با 8 گیگابایت رم راه اندازی خواهد کرد. در مورد دوربین سلفی، 7a دارای دوربین جلویی 10.8 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین این گوشی از صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتز بهره می برد که انتظار می رود این دستگاه با بهره مندی از تراشه جدید Tensor G2 از نظر عملکرد بهبود یابد. این دستگاه از شارژ بی سیم 5 واتی نیز پشتیبانی می کند. در نهایت، پیکسل 7a باید اندروید 13 را بدون نسخه اجرا کند.

نظر شما در مورد طراحی پیکسل 7a گوگل و رنگ این گوشی میان رده چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا