اخبار فناوری

طراحی اوپو Find N3 در سه رنگ متفاوت فاش شد

طراحی اوپو Find N3 در سه رنگ متفاوت فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو در آینده ای نزدیک معرفی شود. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

اوپو Find N3 Flip در سه رنگ سبز، طلایی و مشکی از راه می‌رسد

طراحی فاش شده اوپو Find N3 تأیید می‌کند که OnePlus Open نسخه ری‌برند شده این تلفن هوشمند تاشو خواهد بود. از نظر طراحی، این دو دستگاه شباهت زیادی به یکدیگر دارند. ماژول دوربین و پنل نمایشگر به طور یکسان طراحی شده است. در قاب پشتی Find N3 ماژول دایره ای شکل دوربین به همراه لوگو Hasselblad دیده می‌شود. سه لنز دوربین در این ماژول قرار گرفته است. فلاش LED خارج از جزیره دوربین قرار داشته و در سمت چپ بالای پنل پشتی تعبیه شده است. فریم سمت راست پارای دکمه های تنظیم صدا و پاور است. احتمالا سنسور اثرانگشت نیز با دکمه پاور یکپارچه خواهد شد. در فریم بالا، دو خروجی اسپیکر و میکروفون دوم دیده می‌شود.

رنگ‌بندی اوپو Find N3 Flip

این تلفن هوشمند تاشو در سه رنگ عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند Oppo Find N3 را در رنگ های سبز، طلایی و مشکی تهیه کنند. قبلاً ما وان پلاس اوپن را در رنگ های مشکی و سبز دیده ایم. این گوشی تاشو به تازگی در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این بنچمارک، برخی از مشخصات نسخه جهانی اوپو فایند ان۳ را فاش می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 740 خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.2 به دست خریداران می‌رسد.

نگاهی به مشخصات احتمالی اوپو فایند ان۳ 

همان‌طور که Thetechoutlook اشاره می‌کند، Oppo Find N3 دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۸۲ اینچی AMOLED تاشو به همراه نمایشگر کاور ۶.۳۱ اینچی خواهد بود. این دستگاه از سنسور ۵۳ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. دوربین های اولترا واید و تله فوتو این گوشی نیز به ترتیب وضوح ۴۸ و ۳۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود که یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی Find N3 در نظر گرفته شود. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی به همراه شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو احتمالا در اکتبر ۲۰۲۳ معرفی می‌شود.

اوپو Find N3 تأییدیه های TKDN و NBTC را دریافت کرد: زمان زیادی تا رونمایی جهانی نمانده است

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده اوپو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/10/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-n3-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا