اخبار فناوری

سامسونگ One UI 6 Watch مبتنی‌بر Wear OS 5 رسماً معرفی شد: Galaxy AI در گلکسی واچ

امروز سامسونگ به طور رسمی نسخه جدید رابط کاربری ساعت های سری Galaxy Watch One UI 6 را معرفی کرد معرفی این نسخه مبتنی بر Wear OS 5 است و علاوه بر ویژگی‌هایی که گوگل در رویداد اخیر خود به نمایش گذاشت، ویژگی‌های بیشتری مانند امتیاز انرژی و آیتم‌های سلامت مبتنی بر Galaxy AI را نیز شامل می‌شود.

Samsung One Watch UI 6

سامسونگ با معرفی به‌روزرسانی One UI 6 Watch، Galaxy AI را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه می‌کند. این شرکت با کمک فعالیت‌ها و داده‌های سلامتی Samsung Health، پیام‌های سلامت شخصی و انگیزشی را به کاربران Galaxy Watch ارائه می‌کند.

نقاط انرژییک ویژگی جدید در Samsung Health است که به شما کمک می کند شرایط روزانه خود را درک کنید. این ویژگی چندین جنبه از سلامت و روال شما را بررسی می کند، از جمله میانگین زمان خواب، ثبات زمان خواب/بیداری، تغییرات ضربان قلب، فعالیت روز قبل، ثبات زمان خواب، زمان خواب و ضربان قلب خواب، تا به شما در درک ایمنی کمک کند.

Samsung One Watch UI 6

Samsung One Watch UI 6

بر اساس اهداف خاص و سابقه سلامتی شما، Galaxy AI نکات بهداشتی و شخصی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف روزانه و ماهانه.

سامسونگ چنین ادعایی دارد الگوریتم های خواب با کمک هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات و بینش عمیق‌تر تقویت شده است. ویژگی بینایی های خواب تجزیه و تحلیل دقیق تری از کیفیت خواب شما ارائه می دهد و از داده های اضافی مانند حرکت در طول خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و تعداد تنفس در طول خواب استفاده می کند. این به کاربران کمک می کند تا عادت های خواب خود را بهتر درک کنند و به آنها کمک می کند تا راه هایی برای بهبود کیفیت خواب خود بیابند.

علاوه بر ضربان قلب شخصی سازی شده، One UI 6 Watch همچنین اطلاعات ضربان قلب مربوط به آستانه هوازی (AT) و آستانه بی هوازی (AnT) را ارائه می دهد که می تواند برای بهبود راندمان دویدن در طول تجزیه و تحلیل عملکرد استفاده شود.

دوچرخه سواران می توانند منتظر ویژگی آستانه عملکرد (FTP) باشند که می تواند در ده دقیقه محاسبه شود. با استفاده از ویژگی جدید مسابقه، دوچرخه سواران و دوندگان می توانند تمرینات فعلی را با رکوردهای قبلی خود مقایسه کنند.

اگر ترکیبی از چندین تمرین را انجام می دهید، یک مزیت است روال تمرینی می تواند برای شما بسیار مفید باشد. می توانید هر تعداد تمرین را یکی یکی ترکیب کنید و ساعت هوشمند آنها را به طور خودکار ردیابی می کند.

Junho Park سامسونگ MX می گوید:همانطور که ما قدرت هوش مصنوعی Galaxy را در سراسر اکوسیستم خود گسترش می دهیم، مشتاقانه منتظر هستیم تا از طریق تجارب پیشرفته و مرتبطی که شخصی سازی و هوش بیشتری را برای کاربران فراهم می کند، همه قابلیت های جدید را آزاد کنیم. آوردن Galaxy AI به Galaxy Watch تنها آغاز این فرآیند است و ما مشتاق هستیم که به زودی ادغام های بیشتری را به مجموعه Galaxy خود بیاوریم.»

سامسونگ اعلام کرده است که آپدیت One UI 6 Watch اواخر امسال عرضه خواهد شد همه ساعت های گلکسی دارای سیستم عامل Wear OS هستند منتشر خواهد شد. این مدل ها عبارتند از:

گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 5

گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 کلاسیک

نظر شما در مورد نسخه جدید One UI 6 Watch برای ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/29/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-one-ui-6-watch-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C%D8%A8%D8%B1-wear-os-5-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-gala/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا