اخبار فناوری

رندرهای هواوی نوا 11 فاش شد: صفحه نمایش تخت با حداقل حاشیه

رندر گوشی هوشمند بعدی هواوی، نوا 11، لو رفته است. تصویر منتشر شده نشان می دهد که نوا ۱۱ در بخش طراحی نسبت به نوا 10 بهبودهایی را تجربه خواهد کرد. رندر فاش شده نشان می دهد که این گوشی آینده هواوی دارای صفحه نمایش تخت با حاشیه های کم، اما البته با همان عرض خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی خود در یک سوراخ پانچ قرار گرفته است. قاب پشتی نوا 11 باید رنگی مات داشته باشد. محل قرارگیری دوربین ها نیز یادآور طراحی سری P60 است.

هواوی نوا 11 احتمالاً دارای قابلیت های ارتباطی ماهواره ای خواهد بود

طبق رندرهای فاش شده، هواوی نوا 11 دارای ماژول دوربین استوانه ای خواهد بود. سه لنز دوربین در این ماژول قرار داده شده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل رزولوشن دارد و یک دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار آن قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز نمی دانیم که آیا نسخه استاندارد Nova 11 لنز تله فوتو خواهد داشت یا خیر. گفته می شود هواوی نوا ۱۱ اولین گوشی هوشمند میان رده ای است که از اتصال ماهواره ای پشتیبانی می کند. این ویژگی تاکنون تنها در گوشی های هوشمند رده بالا استفاده شده است. این فناوری به کاربران اجازه می دهد حتی در مناطقی که آنتن ندارند پیامک ارسال کنند. این ویژگی در مواقع خطر و در مناطق دورافتاده بسیار کاربردی خواهد بود.

طراحی هواوی نوا 11

مانند گیزموچینا اگرچه هوآوی هنوز تاریخ معرفی نوا 11 را اعلام نکرده است. شایعات حاکی از آن است که احتمالا این گوشی هوشمند در اواسط ماه جاری (پایان فروردین) معرفی خواهد شد. بنابراین زمان زیادی تا رونمایی از گوشی هوشمند میان رده بعدی هواوی باقی نمانده است. انتظار می رود نوا 11 با طراحی خوب و ویژگی های پیشرفته خود از فروش خوبی برخوردار باشد و رقابت سختی را با گوشی های میان رده سایر برندها راه اندازی کند.

هواوی نوا 11 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی و سیستم XMAGE عرضه خواهد شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند میان رده آینده هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا