اخبار فناوری

حذف شارژ جعبه از گوشی های سامسونگ به گلکسی A14 می رسد

برداشتن شارژر از جعبه با ادعای اپل برای کمک به محیط زیست آغاز شد. همان برندی که هر نسل سایز دوربین یا ابعاد دستگاه را تغییر می دهد تا قاب سری قبلی برای سری جدید قابل استفاده نباشد! این روند ناخوشایند به برندهای دیگر و در حال حاضر حتی یک دستگاه ارزان قیمت رسیده است گلکسی A14 بدون بار در جعبه می آید. این برای حذف شارژ از جعبه گوشی های سامسونگ است گلکسی A14 تقریباً به ما می گوید که دوران شارژ مجدد با دستگاه برند سامسونگ به پایان رسیده است.

در حال برداشتن شارژر از قاب گلکسی A14

تغییراتی مانند برداشتن جک 3.5 میلی متری یا خارج کردن شارژر از جعبه با گوشی های پرچمدار شروع می شود. محدوده قیمتی که کاربر آنقدر به این مسائل اقتصادی اهمیت نمی دهد. کم کم این روند به گوشی های میان رده می رسد و در نهایت گوشی های مقرون به صرفه را نیز شامل می شود.

اگرچه گلکسی A14 در مدل های 4G و 5G همچنان جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد و از کارت های حافظه پشتیبانی می کند (مدل 4G با دو سیم و حافظه همزمان)، شارژر از جعبه خود خارج شده است.

همانطور که در عکس بالا می بینید، داخل قاب گلکسی A14 یک کابل USB C به USB C ارائه می شود. این بدان معناست که حتی اگر یک شارژر قدیمی با خروجی USB A دارید، این کابل برای شما مفید نیست. یا اگر می خواهید از این کابل استفاده کنید، دیگر این شارژر به دردتان نمی خورد.

این گزارش در مورد مدل 4G گلکسی A14 منتشر شده است، اما اگر درست باشد، بعید نیست که مدل 5G نیز از همین ترکیب برخوردار باشد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا دستگاه های مقرون به صرفه باید دارای شارژر در جعبه باشند یا خیر؟ این تغییر می تواند نقطه قوتی برای شیائومی باشد که شارژرهای فوق سریع را به صورت رایگان در جعبه ارائه می کند، مگر اینکه این برند چینی تصمیم بگیرد روند حذف شارژر از جعبه در گوشی های ارزان قیمت را دنبال کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا