اخبار فناوری

تست خم شدن OnePlus 11 را تماشا کنید

حدود 2 ماه پیش بود وان پلاس 11 رسما معرفی شد. نسل های قبلی آن در تست خم اصلا عملکرد خوبی نداشتند. اکنون به تست خم شدن OnePlus 11 نگاه خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا پیشرفتی وجود دارد یا خیر.

تست خم شدن OnePlus 11

اگر بخواهیم در مورد ساختار و طراحی این گوشی صحبت کنیم، باید گفت که OnePlus 11 دارای ساختار شیشه ای با فریم فلزی و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب است.

این گوشی نه تنها دکمه اعلان کشویی دارد، بلکه از ماژول دوربین دایره ای به جای مدل سال گذشته استفاده می کند. ابعاد این گوشی 163.1 x 74.1 x 8.53 میلی متر و وزن آن 205 گرم است.

همانطور که از تصویر اصلی مقاله می بینید، این دستگاه ممکن است در تست استرس خود دوام زیادی نداشته باشد، اما چقدر؟ این ویدیو را با هم ببینیم:

در نهایت، OnePlus در اینجا از همان نقطه ای که در نسل های قبلی خود شکست خورد، شکست خورد. در واقع طراحی خطوط آنتن باعث ضعف در ساختار قاب فلزی OnePlus 11 شد.

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد.

اگرچه این عملکرد به طور کامل شکسته نشده است OnePlus 10T و OnePlus 10 Pro کمی بهتر است، اما هنوز خروج از چارچوب دفاعی نیست. حتی زمانی که قاب پشتی می شکند، بهتر است که مراقب دست خود باشید و اگر قصد استفاده از آن را دارید کیف داشته باشید، زیرا شیشه قاب پشتی تیز است و بیرون زده است.

لیست گوشی های OnePlus که در حین تست خمش خراب شده اند را می توانید در اینجا مشاهده کنید:

تست مقاومت OnePlus 10 Pro را ببینید

تست استرس OnePlus 10T را ببینید: OnePlus به گوشی تاشو نیاز ندارد!

OnePlus Nord در تست خمش شکست خورد!

در حال حاضر، تقریبا تنها برندی که تلفن های همراه آن در این تست مردود می شوند، OnePlus است. البته مواردی از شکستگی در گوشی های مخصوص بازی نیز وجود داشته است.

نطر شما چی هست؟ این فاکتور چقدر در خرید شما اهمیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا