اخبار فناوری

تراشه گرافیکی Snapdragon 8 Gen2 به طور قابل توجهی قدرتمندتر از Exynos 2300 است.

اکنون که می گوییم “حتما” باید اطلاعات را با اطمینان بالا از جهان یخی مشاهده کنیم. به گفته وی، تراشه گرافیکی Snapdragon 8 Gen2 به طور قابل توجهی قدرتمندتر از Exynos 2300 است. با این حال، هنوز برای صحبت در مورد این تراشه ها که سال آینده در همین نزدیکی معرفی خواهند شد، زود است. با این حال، کمی پیش‌اندیشی می‌تواند جذاب باشد، درست است؟

تراشه گرافیکی Snapdragon 8 Gen2

با هم در مایفون مگ خواندیم بنچمارک گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 1 قابل مقایسه با Apple A15 است. در نهایت، کوالکام احتمالاً می خواهد در نسل بعدی تراشه های پرچمدار موبایل خود بر روی گرافیک تمرکز کند.

در توییت جدیدی از Ice Universe باید گفت که تراشه گرافیکی Adreno 740 احتمالاً ارتقای عظیمی خواهد داشت. به گفته وی، این بدان معناست که تراشه اگزینوس 2300 سامسونگ حتی در صورت استفاده از تراشه گرافیکی mRDNA3 AMD با چالش بزرگی روبرو خواهد شد.

امکان قدرت بالاتر Adreno 740 در Snapdragon 8 Gen 2 نسبت به mRDNA3 احتمالی در Exynos 2300

امکان قدرت بالاتر Adreno 740 در Snapdragon 8 Gen 2 نسبت به mRDNA3 احتمالی در Exynos 2300

تراشه جدید اگزینوس 2200 سامسونگ هنوز معرفی نشده و تست و مقایسه نشده است. ما در مورد نسل بعدی صحبت می کنیم، و هنوز راه زیادی در پیش است تا بتوانیم در مورد هر چیزی به طور قطعی صحبت کنیم.

تراشه پرچمدار کوالکام به این دلیل اهمیت دارد که تعداد زیادی پرچمدار اندرویدی را ارائه می دهد و طراحی و مشخصات این محصول تعیین می کند که برخی از تولیدکنندگان اندرویدی چقدر می توانند روی آن حساب کنند.

نظر شما چیه؟ به نظر شما این پیش بینی درست است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا