اخبار فناوری

تبلت سه بعدی ZTE با نام Nubia Pad 3D معرفی شد – MWC 2023

گرچه روند تولید محصولاتی با قابلیت نمایش محتوای سه بعدی بسیار کم است و کمتر برندی به آن توجه می کند، اما ZTE بنا به دلایلی معتقد است که وجود تبلت سه بعدی در سبد محصولات خود ضروری است. در همین راستا در نمایشگاه MWC 2023 تبلت سه بعدی ZTE با نام Nubia Pad 3D ارائه شد.

تبلت ZTE 3D

تبلت نوبیا پد سه بعدی این توسط هوش مصنوعی توسعه یافته توسط ZTE و یک شرکت تحقیق و توسعه فناوری سه بعدی چشم غیر مسلح به نام Leia Inc.

این شرکت فناوری نمایش سه بعدی و همچنین موتور پردازش هوش مصنوعی را ارائه کرد. هر دوی اینها به تبلت امکان نمایش محتوای سه بعدی را می دهد.

در عین حال این تبلت از ردیابی چهره با هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه عکاسی با هوش مصنوعی است که امکان عکاسی سه بعدی را هم از جلو و هم از پشت فراهم می کند. بنابراین می توانید از این تبلت برای ایجاد محتوای سه بعدی هوش مصنوعی استفاده کنید.

تبلت نوبیا پد سه بعدی

تبلت نوبیا پد سه بعدی

این تبلت از فناوری AI Engine Super Bionic Eye بهره می برد و دارای دوربین های 8 و 16 مگاپیکسلی است. بر اساس الگوریتم یادگیری عمیق شبکه عصبی، می تواند تبدیل دوبعدی و سه بعدی کل صحنه را در زمان واقعی تحقق بخشد.

در جلوی تبلت یک صفحه نمایش 12.4 اینچی 2.5K و در لبه کناری چهار بلندگوی Dolby Atmos قرار گرفته است. این تبلت ZTE دارای یک اکوسیستم محتوای سه بعدی قابل توجه است که به کاربران امکان می دهد از اولین چت ویدیویی سه بعدی پیشرفته صنعت، سینمای سه بعدی خصوصی و بازی های سه بعدی همهجانبه لذت ببرند.

در قلب Nubia Pad 3D از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده شده است و باتری 9070 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید تبلت سه بعدی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا