اخبار فناوری

تاریخ عرضه جهانی Huawei P60 Pro و Mate X3 مشخص شده است: 19 می 1402

دیروز بود که محصولات جدید هواوی به صورت رسمی معرفی شدند. از گوشی های پرچمدار جدید گرفته تا گوشی های تاشو، تبلت های پرچمدار و سایر لوازم جانبی این برند چینی، در کشور خود رونمایی شد، اما اطلاعات دقیقی از عرضه جهانی آن نداشتیم. به تازگی تاریخ عرضه جهانی هواوی P60 Pro و Mate X3 مشخص شده است که 19 می 1402 خواهد بود.

تاریخ عرضه جهانی Huawei P60 Pro

اگر دوست دارید این را بدانید Huawei P60 Art آیا به بازار جهانی می رسد یا خیر، باید بگویم خیر. در واقع، از کل خانواده هواوی P60، تنها مدل پرو به بازار جهانی راه پیدا می کند. بازار جهانی نیز به معنای مراسم ارائه این محصولات در مونیخ آلمان است. در این نسخه، باید دید که آیا نسخه جدیدی از EMUI هوآوی ارائه خواهد شد یا اینکه HarmonyOS به خارج از چین عرضه خواهد شد.

علاوه بر این دستگاه، اما گوشی تاشو است هواوی میت ایکس 3 نیز ارائه شده است. بنابراین در برابر ساعت هوشمند مقاوم است Huawei Ultimate Watch اگر علاقه دارید باید بگم که در کنار هم هست Freebuds 5 به بازار جهانی خواهد رسید. طراحی خاص قطره اشک FreeBuds 5 می تواند جالب باشد.

رویداد هواوی برای عرضه جهانی این محصولات در تاریخ 19 اردیبهشت 1402 ساعت 17 به وقت تهران برگزار می شود. به احتمال زیاد تغییری در مشخصات دستگاه ها ایجاد نخواهد شد و تنها قیمت و زمان عرضه آن ها برای بازار اروپا اعلام خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این محصولات هواوی برای بازار جهانی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا