اخبار فناوری

بیست سال با میزبانی ایران مروری بر محبوب ترین خدمات هاستینگ

خدمات هاست برای صاحبان وب سایت های بزرگ و کوچک بسیار مهم است. و کسانی که در زمینه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که در دسترس نبودن وب سایت، حتی برای لحظه ای، به منزله بستن پنجره کسب و کار و بستن منبع درآمد و راه های ارتباطی با مشتریان است.

برای داشتن یک وب سایت پویا که همیشه آنلاین باشد باید به خدمات هاست اصیل که سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب دارند تکیه کنید. این شرکت ها تمام سختی های سفر کسب و کار اینترنتی را می دانند و به شما کمک می کنند تا کسب و کار آنلاین و وب سایت خود را به خوبی مدیریت کنید و قدم به قدم در این مسیر پیشرفت کنید.

ایران میزبان؛ سابقه بیش از دو دهه در خدمات میزبانی

اگر وب‌سایتی با داده‌های حساس دارید، یا پلتفرمی دارید که حاوی اطلاعات مهمی در مورد مشتریانتان است، باید یک سرویس میزبانی وب امن و با کیفیت بالا دریافت کنید. سرور مجازی میزبانی ابری ایران، با پنل کاربری حرفه ای و دوستانه، قابلیت نصب کنترل پنل پلسک و سی پنل، توزیع های مختلف لینوکس و نسخه های مختلف ویندوز، Pay As You Go و پوشش جغرافیایی به وسعت ایران و اروپا یکی از بهترین خدمات میزبانی وب برای مشاغل با داده های حساس و مهم. این سرویس‌ها با قابلیت پشتیبان‌گیری مداوم از داده‌های کاربر محافظت می‌کنند و کسب‌وکارهایی که از سرورهای مجازی یا خدمات میزبانی ابری استفاده می‌کنند، نگران از دست دادن داده‌های خود به دلیل اختلال در شبکه و غیره نخواهند بود.

با استفاده از خدمات میزبانی وب ایرانی می توانید در مواقع نیاز از نسخه پشتیبان اطلاعات مهم خود استفاده کنید، هزینه های کسب و کار خود را تا حد امکان کاهش دهید و وب سایتی با آپتایم بالای 99 درصد داشته باشید. با دریافت این خدمات می توانید از پشتیبانی تیم 100 نفره شرکت های هاست ایرانی نیز بهره مند شوید. اگر در هر مرحله از خرید سرویس گرفته تا استفاده از آن مشکلی دارید، تیم میزبانی ایران همراه شما خواهد بود تا بتوانید به راحتی خدمات مورد نظر خود را دریافت کرده و وب سایت خود را از بهترین راه مدیریت کنید.

خدمات اسکان در ایران برای مشتریان

با توجه به اینکه روزهای زیادی از ظهور اینترنت می گذرد و اتفاقات زیادی مانند تحریم اینترنت برای کشورهایی مانند ایران رخ داده است. ایران هاست همواره تمام تلاش خود را انجام داده است تا امکان دسترسی همگان به خدمات میزبانی وب با کیفیت بالا را فراهم کند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط ایران هاست برای کسب و کارهای آنلاین شامل هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی، سرویس ضد تحریم، مرکز داده و دامنه می باشد. تیم پشتیبانی ایران هاست اطلاعات لازم در مورد هر یک از این خدمات و راهنمایی های لازم برای انتخاب مناسب ترین گزینه را در اختیار صاحبان مشاغل آنلاین قرار می دهد.

ایران 20 ساله است

20 سال از روزهایی که ایران خدمات میزبانی وب را راه اندازی کرد می گذرد. و روز به روز رشد کرد و به بلوغ رسید تا اینکه امروزه این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های فعال در زمینه خدمات هاست شناخته می شود.

ایران امروز به مناسبت 20 سال حمایت از بیش از 90000 مشتری فعال مسابقه ای جذاب با جوایز ارزنده در کمپین بیستمین سالگرد برگزار کرد. هر شب ساعت 20 به مدت 20 شب منتظر شما هستیم تا بیستمین سالگرد ایران را جشن بگیریم. ایران هاست برای انتقال حس خوب بازی 2048 جوایزی را نیز برای برترین شرکت کنندگان در نظر گرفت. قیمت ها به شرح زیر است:

  • هر شب یک دامنه کام. برای نفر اول
  • هر شب 300 هزار تومان به کیف پول نفر دوم شارژ می شود
  • هر شب 200 هزار تومان به کیف پول شخص سوم می رسد

حتی اگر کاربر هاست ایران نیستید فرصت شرکت در این بازی را از دست ندهید با شرکت در این بازی می توانید در جشن 20 سالگی ایران هاست را همراهی کنید، بازی کنید و برنده جایزه شوید. ما منتظرت هستیم.

هوستیران، همیشه روشن!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا