اخبار فناوری

اکسپریا اولترا بعدی سونی می تواند اولین گوشی تاشو این شرکت باشد

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند حداقل یک مدل گوشی تاشو را معرفی و عرضه کرده اند. در این میان سامسونگ پیشتاز است و پس از آن شرکت های چینی قرار دارند. همچنین تاکنون شایعاتی در مورد اولین گوشی تاشو گوگل پیکسل و اپل منتشر شده است. با این حال تا این لحظه خبری از سونی نبود. حالا اما شایعه شده است که این شرکت بتواند اولین گوشی تاشو خود را با معرفی مدل جدید اکسپریا اولترا عرضه کند.

گوشی تاشو اکسپریا اولترا

پیش از این شایعاتی در مورد گوشی های هوشمند سری اکسپریا 2023 منتشر شده بود و اکنون نشت جدیدی داریم که ظاهراً از Weibo می آید و گمانه زنی های زیادی در مورد آنچه سونی ممکن است در ذهن داشته باشد ارائه می دهد. این نشت نشان می دهد که یا Sony Xperia 1 V صفحه نمایش بزرگی خواهد داشت یا اینکه سازنده ژاپنی می تواند مدل جدیدی از گوشی هوشمند Xperia Ultra خود را معرفی کند.

به نظر می رسد که بزرگترین سازنده OLED جهان (BOE) در حال برنامه ریزی برای تولید یک پل نمایشگر بدون سوراخ 6.95 اینچی است. بر اساس این اطلاعات، اعتقاد بر این است که سونی می تواند اکسپریا 1 مارک 5 خود را با پنل 6.95 اینچی عرضه کند که بعید به نظر می رسد یا سری Ultra را که احتمال بیشتری دارد، بازگرداند. Xperia 1 IV اکنون دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است، بنابراین نظریه Ultra Revival اعتبار بیشتری دارد. Xperia Z Ultra 2013 ابعادی معادل یک گوشی هوشمند 6.9 اینچی داشت که البته از صفحه نمایش 6.44 اینچی بهره می برد.

گوشی تاشو اکسپریا اولترا

گوشی تاشو اکسپریا اولترا

یکی دیگر از افشاگران فناوری نام دستگاه مورد نظر را “Xperia 1 Ultra” گذاشته است. با این حال، با ترجمه منبع چینی، متنی با عنوان “صفحه چرخشی 6.95 اینچی 4K” دریافت می کنیم. این می تواند به معنای برنامه هایی برای Xperia Flip باشد که اندازه صفحه نمایش آن شبیه به Galaxy Z Flip 4 در 6.7 اینچ است. همچنین لازم به ذکر است که BOE صفحه نمایش بسیاری از شرکت ها را تامین می کند و حتی یک پنل تاشو برای گوشی هوشمند Honor Magic V تولید کرده است.

نظر شما در مورد شایعات گوشی تاشو Xperia Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا