اخبار فناوری

امکان عقب انداختن مجدد عرضه هدفون اپل تا سه ماهه سوم سال 2023

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، اخیراً گزارش داده است که تولید انبوه هدست AR/VR اپل احتمالا دوباره به تعویق خواهد افتاد. کو وی اکنون تخمین می زند که زنجیره تامین مونتاژ این دستگاه را تا پایان سه ماهه سوم سال جاری به تاخیر بیاندازد.

عرضه هدفون اپل بار دیگر به تعویق افتاد

این تاخیر به این معنی است که Kuo اکنون پیش‌بینی می‌کند که تنها 200 تا 300 هزار دستگاه از این هدست در سال جاری تولید و عرضه خواهد شد که کمتر از تخمین اولیه بیش از نیم میلیون دستگاه است.

کو می‌گوید اپل به دلیل قیمت بالای آن (شایعات حدود 3000 دلار) در یک محیط اقتصادی ضعیف، به چشم‌انداز بازار این دستگاه خوش‌بین نیست. او همچنین می گوید که اپل در برخی مشخصات (مانند وزن نهایی دستگاه) از اهداف خود کوتاهی کرده است.

Kuo همچنین به این فکر می کند که آیا تاخیر در افزایش تولید می تواند به معنای عقب افتادن تاریخ عرضه هدست باشد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد، زیرا همیشه فاصله زیادی بین معرفی یک دستگاه و عرضه آن وجود دارد، به خصوص اگر یک گجت کاملاً جدید باشد.

عرضه هدفون اپل بار دیگر به تعویق افتاد

عرضه هدفون اپل بار دیگر به تعویق افتاد

مارک گورمن از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که اپل قصد دارد این دستگاه را در ماه ژوئن رونمایی کند، ادعایی که دیروز با رسمی شدن تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان تایید شد. WWDC 2023 دوباره بگو. اولین هدست اپل که با نام Apple Reality Pro شناخته می شود، نقطه اوج سال ها تحقیق و توسعه این شرکت خواهد بود.

با این حال، این دستگاه احتمالاً جذابیت اصلی محدودی دارد و ممکن است عمدتاً برای توسعه دهندگان و شرکت ها به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود اپل نسل‌های بعدی هدفون‌هایی را دنبال کند که بیشتر برای مصرف‌کنندگان اصلی جذاب باشد، از جمله توسعه یک مدل ارزان‌تر.

نظر شما در مورد تاخیر مجدد عرضه هدفون اپل چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا