اخبار فناوری

اموجی متحرک به واتس اپ خواهد آمد – یک قابلیت دیگر از تلگرام

اموجی‌های متحرک در Telegram واقعا جذاب هستند. به جز جذاب بودن، روان بودن انیمیشن‌ها تجربه کاربری جذابی را رقم می‌زند. اگر کاربر Whatsapp هستید و این قابلیت را دوست دارید، نگران باشید! اموجی متحرک به واتس اپ خواهد آمد.

اموجی متحرک واتس اپ

بر اساس گزارش جدیدی از WABetaInfo، واتس اپ آزمایش ایموجی متحرک را آغاز کرده است. پیش از این نیز شنیده بودیم که واتس‌اپ قرار است شکلک‌ها و استیکرهای سرگرم‌کننده‌تری را به این سرویس اضافه کند.

این ایموجی‌های متحرک بسیار شبیه به ایموجی‌های موجود در تلگرام هستند. این ویژگی زمانی که شما یک ایموجی را ارسال می کنید ظاهر می شود و واتس اپ به طور خودکار یک ایموجی معمولی را به یک شکلک متحرک تبدیل می کند. همچنین اندازه ایموجی را افزایش می دهد تا تاکید بیشتری روی آن داشته باشد.

به نظر می رسد این ایموجی های متحرک با استفاده از Lottie ساخته شده اند. بد نیست بدانید Lottie ساخت انیمیشن‌های ساده را برای طراحان آسان‌تر می کند و در عین حال اندازه فایل‌ها را کم حجم نگه می‌دارد.

در حال حاضر، ایموجی های متحرک در نسخه بتا واتس‌اپ دسکتاپ مشاهده شده‌اند. با این حال، این ویژگی به زودی می تواند به نسخه آزمایشی واتس اپ اندروید، iOS و macOS برسد.

این نسخه بتای جدید واتس‌اپ تغییرات دیگری را نیز به همراه دارد که شامل امکان تغییر اندازه متن برای بخش About در زیر هر مخاطب می‌شود. اگر اندازه متن را کوچک‌تر کنید، اطلاعات بیشتری در همان نما مشاهده می شود.

نظر شما چیست؟ اموجی متجرک برای شما جذاب است؟ از این تصویر متحرک مشخص است که به هیچ‌وجه به روانی و زیبایی اموجی‌های متحرک تلگرام نیست اما بودنش بهتر از نبودنش خواهد بود.

نوشته اموجی متحرک به واتس اپ خواهد آمد – یک قابلیت دیگر از تلگرام اولین بار در مایفون مگ پدیدار شد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/19/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%AC%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D9%82%D8%A7%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا