اخبار فناوری

ال جی لوگو و هویت برند جدید خود را معرفی کرد

ال جی اخیرا لوگوی جدید این شرکت با فونت سفید خود را مینیمال و روان‌تر نشان داد ال جی در داخل، پس زمینه قرمز یکدست است. علاوه بر این، شعار Life’s Good بیشتر در برندسازی و بسته بندی محصولات استفاده می شود و فونت جدیدی دارد. این شرکت به دنبال ظاهری “سرزنده و جوان تر” است تا بتواند هویت برند خود را بازسازی کند.

لوگوی جدید و هویت جدید ال جی

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس درباره معرفی لوگوی جدید شرکت می‌گوید:

داشتن یک استراتژی برند قوی و ثابت به ما این امکان را می دهد که ارزش و هویت منحصر به فرد خود را که به طور یکپارچه نوآوری و اشتیاق را در هم می آمیزد، به اشتراک بگذاریم. با اجرای استراتژی جدید، ال‌جی قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که با مصرف کنندگان در نسل‌ها و مکان‌ها طنین انداز شود.»

شعار تجاری Life’s Good حاوی این پیام است که شرکت مشتریان خود را قادر می سازد از زندگی با کیفیت لذت ببرند و لحظات ارزشمندی را از طریق محصولات، خدمات و ارتباطات تجربه کنند. این شرکت به عنوان یک ماموریت برند، نوآوری را برای زندگی بهتر دنبال می کند و به شکل گیری زندگی و آینده بهتر برای سیاره کمک می کند.

لوگوی جدید و هویت جدید ال جی

لوگوی جدید و هویت جدید ال جی

جهت گیری برند جدید شامل اصلاح هویت بصری ال جی و تفسیر مجدد حس وحدت است. هدف این شرکت افزایش بیشتر تعامل با مشتری از طریق یک هویت بصری جدید است که باعث ایجاد سرزندگی و عناصر تعاملی می‌شود و در عین حال تغییری تازه به تصویر برند موجود می‌افزاید.

استراتژی برند جدید ال‌جی نه تنها هویت منحصربه‌فرد شرکت را تقویت می‌کند، بلکه نشان‌دهنده تمایل و توانایی آن برای تکامل نسل‌ها و همچنین تعهد بی‌نظیر آن به نوآوری در تجربیات مشتری در سراسر جهان است. این شرکت قصد دارد طی سال‌ها از تصویر برند منحصربه‌فرد خود در تمام نقاط تماس مشتری در سطح جهان استفاده کند.

ال جی همچنین از حرکات بیانی مانند چشمک، لبخند و تکان دادن سر برای بیان بیشتر لوگوی جدید خود برای عموم مردم در وب استفاده می کند. این شرکت همچنین به دنبال جذب گروه گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان در سراسر کشورها و نسل‌ها، از جمله Gen Z است.

نظر شما در مورد لوگوی جدید ال جی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا