اخبار فناوری

آیفون 12 محبوب ترین تلفن همراه مجهز به اینترنت 5G می شود و چهار برابر سهم بازار را مانند پرفروش ترین گوشی سامسونگ از آن خود کرده است.

آیفون 12 محبوب ترین تلفن همراه مجهز به اینترنت 5G می شود

آیفون 12 محبوب ترین تلفن همراه مجهز به اینترنت 5G می شود و چهار برابر سهم بازار را مانند پرفروش ترین گوشی سامسونگ از آن خود کرده است.

آیفون 12 مینی ممکن است از محبوب ترین مدل های آخرین سری اپل نبوده است، اما به نظر می رسد آیفون 12 با استقبال بهتری روبه رو باشد. بر طبق آخرین اطلاعات، این عضو 6.1 اینچی با کنار زدن سایر گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید که قبل از آن عرضه شده بودند، در این مدت کوتاه تبدیل به محبوب ترین گوشی مجهز به اینترنت 5G شده است.

آیفون 12 برای ماه اکتبر سال 2020، سهم 16 درصدی از بازار تلفن های هوشمند مجهز به اینترنت 5G را تامین کرده است.

آخرین آمار فاش شده از وب سایت Counterpoint Research (که توسط Patently Apple منتشر شده است) بیانگر این است که آیفون 12، سهم 16 درصدی از بازار را برای ماه اکتبر در اختیار گرفته است. در طول همان دوره، آیفون 12 پرو 8 درصد از سهم بازار را به دست آورده است، پس از آن سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا، علی رغم اینکه قبل از دو مدل فوق به بازار عرضه شده است تنها 4 درصد مخاطبان جهان را از آن خود کرده است.

یکی از عواملی که باعث محبوبیت آیفون شده است تقاضا برای گوشی هوشمند مجهز به اینترنت 5G می باشد. همراه شدن این تقاضا با تبلیغات مخابراتی جذاب در ایالات متحده باعث داشتن یک دستورالعمل تجاری موفق شده است. همچنین آیفون از موج انتقال mmWave یا موج میلیمتری پشتیبانی می کند، که این مورد هم می تواند دلیل این باشد که این مدل خاص مورد علاقه ی مشتریان آمریکایی قرار گرفته است. اپل همیشه تا زمانی که گوشی های آیفون فروش می رود موفقیت چشمگیری را در ایالات متحده کسب کرده است، اما همچنین حضور در 140 منطقه ی جهان بسیار به نفع این غول فناوری می باشد.

در این گزارش اشاره شده است که افزایش تقاضا برای سری آیفون 12 احتمالاً تا سه ماهه ی چهارم سال 2020 خصوصاً تا کریسمس همچنان به قوت خود باقی است. اگر این تعداد برای اپل کافی نباشد، شرکت می تواند بالاترین تعداد گوشی آیفون را در سال آینده وارد بازار کند. طبق گزارشات، شرکت از تامین کنندگان درخواست کرده که تولید را در نیمه ی اول سال 2021 تا 30 درصد افزایش دهند. وقتی خانواده ی آیفون 13 وارد بازار شود، سری آیفون 12 با تاخیر در دسترس قرار نمی گیرد و همان طور که گزارش قبلی در مورد عرضه ی اینده ی محصول طبق آن چه که در جدول زمانی مشخص شده است در ماه سپتامبر خبر می دهد.

این بدان معنا است که چهار مدل جدید زودتر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. و اپل یک ارفاق کوچک ولی قابل توجه برای سال 2021 ارائه می دهد. در حال حاضر، شاهد خواهیم بود که ایفون 12 تا چه اندازه محبوبیت خود را حفظ می کند. و مثل همیشه ما آخرین اطلاعات را در اختیار خوانندگانمان قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

منبع خبر : Patently Apple

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا