اخبار فناوری

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۱۲ پرو و پرو پلاس بر اساس اندروید ۱۲ عرضه شد

خانواده ردمی نوت ۱۲ مجموعه قابل‌توجهی از محصولات اقتصادی شیائومی را در خود جای داده است. جدیدترین عضو آن ردمی نوت ۱۲ توربو است که به تازگی رونمایی شد. با ترکیب سخت‌افزار و قیمت وسوسه‌کننده اما در بخش نرم‌افزاری، برخی از اعضا اصلا جذاب نیستند. مثلا ردمی نوت ۱۲ پرو و پرو پلاس با اندورید ۱۲ و MIUI 13 عرضه شده‌اند. به تازگی آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۱۲ پرو و پرو پلاس عرضه شده که خبر خوبی است اما هنوز پایه آن هنوز همان اندروید ۱۲ است که اصلا جالب نیست.

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۱۲ پرو

اکانت رسمی توییتر MIUI هند اعلام کرد که به‌روزرسانی MIUI 14 برای Redmi Note 12 Pro و Note 12 Pro Plus اکنون در بازار هند در دسترس است. در حالی که شنیدن این موضوع خوب به نظر می رسد، این به روز رسانی همچنان مبتنی بر اندروید 12 است، به این معنی که کاربران به چندین ویژگی جدید معرفی شده با اندروید 13 دسترسی نخواهند داشت. این ویژگی ها شامل تم تصویر زمینه بهتر، حفظ حریم خصوصی بهبود یافته و دسترسی پیشرفته است.

ما نمی‌دانیم که چرا Redmi به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 12 را برای جدیدترین دستگاه‌های خود منتشر می‌کند، در حالی که حتی مدل‌های قدیمی‌تر مانند Redmi Note 10 5G و Redmi Note 11 SE آپدیت Android 13 را دریافت کرده‌اند. طبیعتا این عملکرد در ارائه آپدیت روی نظر مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد. افرادی که جدیدترین دستگاه ها را خریداری می کنند، انتظار دارند که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل را هم داشته باشند.

در هر صورت، به‌روزرسانی جدید همچنان چندین ویژگی و ارتقاء جدید را به همراه دارد. کاربران Redmi Note 12 Pro و Pro Plus اکنون یک رابط کاربری جدید با “سوپر-آیکون” و گزینه‌ای برای افزودن ویجت‌های هوشمند در صفحه اصلی مشاهده خواهند کرد. همچنین ادعا می شود که عملکرد سیستم و عمر باتری را بهبود می بخشد.

چندین کاربر در توییتر مشکل گرمای بیش از حد را پس از به‌روزرسانی دستگاه‌هایشان گزارش کرده‌اند، اما این ممکن است به دلیل بار بیش از حد ناشی از فرآیند به‌روزرسانی باشد.

شما ردمی نوت ۱۲ پرو یا نوت ۱۲ پرو پلاس دارید؟ آپدیت MIUI 14 را دریافت کردید؟ نظر شما درباره نحوه ارائه آپدیت‌های شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/23/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-miui-14-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا