اخبار فناوری

آمار فروش Q3 2022 چین باند هوشمند: هواوی پیشتاز است

Canalys به تازگی نتایج آخرین تحقیقات خود را منتشر کرده است. این شرکت در جدیدترین تحقیقات خود به بررسی آمار فروش فصلی دستبندهای هوشمند در بازار چین پرداخت. نتایج نشان می دهد که غول فناوری چینی هوآوی با وجود از دست دادن بازار جهانی همچنان بر بازار داخلی خود تسلط دارد. این شرکت بیش از 24 درصد از سهم بازار دستبندهای هوشمند در چین را به خود اختصاص داده است.

هواوی پیشرو در فروش دستبندهای هوشمند در چین است: شیائومی در رتبه دوم قرار دارد

هواوی پس از تحریم‌های آمریکا دچار افت قابل توجهی شد. این شرکت در بازار جهانی حرف زیادی برای گفتن ندارد. اما آمار فروش دستبندهای هوشمند در چین نشان از تسلط این شرکت در بازار داخلی دارد. با تمام این اوصاف عملکرد سالانه هواوی 27 درصد افت را در این شرکت نشان می دهد. شیائومی از زمان عرضه سری بسیار محبوب Mi Bandبه خصوص مدل انقلابی Band 2، به یک بازیگر قدرتمند در بازار ابزارهای پوشیدنی تبدیل شده است.

آمار فروش دستبندهای هوشمند در چین

سوم، یک شرکت جدید به نام XTC وجود دارد که 10 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. غول فناوری آمریکایی و پیشتاز بازار جهانی، اپل، توانسته است رتبه چهارم بازار چین را از آن خود کند. اپل 9 درصد از بازار دستبندهای هوشمند چین را در اختیار دارد. اما عملکرد سالانه این شرکت بهبود 53 درصدی را نشان می دهد. در پایان لیست، اوپو با 4 درصد سهم بازار دیده می شود. Oppo در رتبه پنجم قرار گرفت و طبق گزارش Canalys، رشد سالانه این شرکت 12 درصد است.

آمار فروش در سراسر جهان

Canalys همچنین آمار فروش جهانی را منتشر کرد. این آمار نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال 2022، 49 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شده است که این آمار نسبت به سال گذشته 3.4 درصد افزایش فروش را نشان می دهد. اپل با 20 درصد سهم بازار پیشتاز این لیست است. این گزارش الگوی رشد مداوم فروش ساعت هوشمند و کاهش فروش مچ بند هوشمند را نشان می دهد. پس از آن، سامسونگ با 10 درصد از بازار در رتبه دوم قرار دارد. و سپس شیائومی، شرکت هندی نویز و هوآوی قرار دارند. مانند گیزموچینا او اشاره می کند که هواوی به سرعت در بازار جهانی سقوط می کند. با نگاهی به عملکرد سالانه هواوی، می‌توانیم آن را ببینیم.

آمار فروش ساعت هوشمند سه ماهه سوم 2022: 50 درصد سهم اپل واچ سری 8

نطر شما چی هست؟ مچ بندهای کدام شرکت را تجربه کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا