اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سری 12 شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 برای بازار جهانی منتشر شد

ممکن است شیائومی سریع‌ترین برند در مورد به‌روزرسانی اندروید 13 نباشد، اما مطمئناً کندترین برند نیز نیست. خبر خوب برای دارندگان پرچمداران 2022 شیائومی انتشار آپدیت اندروید 13 است، بله امروز آپدیت اندروید 13 سری 12 شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 برای بازار جهانی عرضه شده است.

اندروید 13 شیائومی 12 را آپدیت کنید

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی این یک ماه پیش معرفی شد و بلافاصله به گوشی های هوشمند شیائومی در چین رسید. امروز گزارشی دریافت کردیم مبنی بر اینکه یک آپدیت پایدار نیز برای بازار جهانی منتشر شده است و پرچمداران شیائومی 12 اولین دستگاه هایی هستند که آن را دریافت می کنند.

اندروید 13 شیائومی 12 را آپدیت کنید

اندروید 13 شیائومی 12 را آپدیت کنید

به‌روزرسانی جدید شیائومی 12 با رابط کاربری MIUI 14 و اندروید 13 ارائه می‌شود و آخرین به‌روزرسانی امنیتی اندروید را برای ژانویه 2023 ارائه می‌کند.

نسخه پایدار به‌روزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های شیائومی 12 در خارج از چین در حال حاضر برای کاربرانی که در دوره آزمایشی بتا بودند در دسترس است. البته می توانید آن را از پایگاه داده MIUI دانلود کنید و حجم آن حدود 4.43 گیگابایت است.شماره نسخه کامل MIUI 14.0.2.0 (TLCMIXM) است و فقط برای Xiaomi 12 منتشر شده است و نسخه Pro هنوز باید منتظر ماند.

در حال حاضر، به روز رسانی هنوز به صورت OTA در دسترس نیست. به همین دلیل علاقه مندان می توانند با دانلود رام صحیح دستگاه خود را به صورت آفلاین و با اتصال به کامپیوتر به روز کنند. از آنجایی که هنوز هیچ مشکل خاصی در مورد این به روز رسانی گزارش نشده است، انتظار داریم در هفته های آینده انتشار OTA آن برای کاربران عادی ارائه شود.

نظر شما در مورد عملکرد به روز رسانی شیائومی چیست؟ آیا منتظر آپدیت اندروید 13 شیائومی هستید؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا