اخبار فناوری

گوگل Assistant with Bard با ادغام دستیار صوتی و هوش مصنوعی این شرکت معرفی شد

پس از محبوبیت ChatGPT، گوگل با چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود با نام Bard، به رقیب اصلی مایکروسافت در این زمینه تبدیل شد. اکنون با معرفی Assistant with Bard توسط گوگل، این شرکت دستیار صوتی خود را با تکنولوژی هوش مصنوعی ترکیب کرده است تا کار را برای کاربران گوشی‌های هوشمند سری پیکسل بیش از پیش ساده‌تر کند.

گوگل Assistant with Bard

این ویژگی درجریان رویداد رونمایی رسمی از سری Pixel 8 معرفی شد که دارای چندین ویژگی خاص با ادغام هوش مصنوعی است. به‌لطف «Assistant with Bard»، درنهایت می‌توانید میانبر صفحه اصلی را کنار بگذارید و از هوش مصنوعی مولد گوگل در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

به‌گفته‌ی گوگل، شما می‌توانید ازطریق متن، صدا یا تصاویر با این قابلیت جدید تعامل داشته باشید که اساساً همان روشی است که اکنون از دستیار صوتی گوگل اسیستنت استفاده می‌کنید. بزرگترین تفاوت در اینجا اما، این است که Assistant with Bard اکنون پاسخگوتر، مکالمه‌تر و شخصی‌تر شده است.

اخیراً، گوگل به‌روزرسانی بزرگی را برای Bard منتشر کرده است که به آن امکان می‌دهد از سایر سرویس‌های این شرکت استفاده کند. با انجام این کار، می‌توانید از Bard بخواهید یک سند خاص را در Google Docs جستجو کند، به آن بگویید که پروازهای خاصی را با استفاده از Flights به شما نشان دهد یا حتی از Bard بخواهید ایمیل‌هایتان را به شما نشان دهد.

گوگل Assistant with Bard

گوگل Assistant with Bard

همه این‌ها بخشی از برنامه روشمند گوگل برای ادغام هوش مصنوعی مولد در مکان‌های بیشتری است، همان‌طور که با ویژگی‌های دیگری مانند “Help Me Write” دیدیم. حتی یک تجربه جستجوی کاملاً جدید با هوش مصنوعی وجود دارد که همچنان راه خود را برای کاربران بیشتری باز می‌کند.

چیزی که ما امیدواریم این است که گوگل فقط تجربه دستیار موجود در بهترین تلفن‌های اندرویدی (و آیفون) را به‌روز کند، اما تعجب‌آور نیز نخواهد بود اگر برای اجرای کامل Assistant with Bard، یک برنامه جداگانه نیاز باشد که ابتدا باید نصب شود.

این قابلیت درحال‌حاضر در دسترس نیست؛ اما گوگل آن را به‌زودی در اختیار آزمایش‌کنندگان اولیه قرار می‌دهد تا بازخورد آن‌ها را قبل از ارائه آن به عموم کاربران در چند ماه آینده دریافت کنند.

نظر شما درباره Assistant with Bard چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/04/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-assistant-with-bard-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%AF%D8%BA%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا