اخبار فناوری

مشخصات کلیدی و طراحی ویوو Pad Air رسماً به اشتراک گذاشته شد

معاون ویوو و مدیر استراتژی این برند، مشخصات کلیدی و طراحی تبلت Pad Air را به اشتراک گذاشتند. متاسفانه ویوو هنوز اطلاعاتی را درباره تاریخ رونمایی این دستگاه منتشر نکرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تبلت ویوو Pad Air از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار خواهد بود 

مشخصات کلیدی و طراحی ویوو Pad Air به اشتراک گذاشته شده است. هم اکنون می‌دانیم که این تبلت از یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی LCD با وضوح 2.8K و نسبت ابعاد تصویر ۳:۲ برخوردار خواهد بود. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران قرار داده و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی خواهد کرد.

پوستر Vivo Pad Air

پوستر Vivo Pad Air

تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، به عنوان قلب تپنده Vivo Pad Air در نظر گرفته شده است. این تبلت آینده ویوو از باتری پرظرفیت ۸,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که ویوو پد ایر به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OriginOS برخوردار بوده و از قلم Vivo Pencil 2 پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه به چهار اسپیکر نیز مجهز خواهد شد.

پوستر منتشر شده از سوی ویوو

متاسفانه هنوز اطلاعاتی به طور رسمی درباره دوربین های Vivo Pad Air منتشر نشده است. گفته شده که این تبلت دارای ضخامت ۶.۶۷ میلی متری و وزن ۵۳۰ گرمی خواهد بود. طراحی کلی این تبلت با Vivo Pad 2 یکسان است. همان طور که Thetechoutlook اشاره می‌کند، این تبلت آینده ویوو در سه رنگ آبی، صورتی و نقره ای عرضه می‌شود. متاسفانه هنوز، اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه، منتشر نشده است. ویوو پد ۲ که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است با قیمت معادل ۳۳۳ دلار در چین معرفی شد. از این رو، به نظر می‌رسد که Pad Air احتمالاً کمتر از ۲,۰۰۰ یوان (۲۷۸ دلار) قیمت خواهد داشت.

تبلت ویوو پد 2 با نمایشگر 12.1 اینچی 144 هرتز و تراشه Dimensity 9000 معرفی شد

نظر شما درباره تبلت ویوو پد ایر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/09/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-pad-air-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا