اخبار فناوری

طراحی OnePlus 11 در تیزر رسمی این شرکت فاش شده است

وان پلاس اخیراً پنل پشتی و ماژول دوربین این گوشی پرچمدار را طراحی کرده است وان پلاس 11 خودش از طریق یک تیزر در شبکه اجتماعی Weibo تایید شده. پیش بینی می شود این دستگاه در اوایل سال 2023 به طور رسمی معرفی شود غیر رسمی ارائه شدطراحی کامل OnePlus 11 فاش شده است و ماژول دوربین دایره‌ای و رنگ‌بندی مشابه مدل سال گذشته را نشان می‌دهد.

طراحی OnePlus 11

در تیزر جدید مشابه رندرهای منتشر شده، ماژول دوربین دایره ای شکل با لوگوی Hasselblad در وسط دیده می شود. علاوه بر این، راه اندازی دوربین سه گانه با ماژول فلاش LED در پشت دستگاه تایید شده است. این تیزر وان پلاس 11 را در رنگ مشکی نشان می دهد.

تا کنون، شایعات پیرامون OnePlus 11 حاکی از آن است که این گوشی در اوایل سال 2023 در چین عرضه می شود، در حالی که انتظار می رود عرضه جهانی در سه ماهه اول سال 2023 انجام شود. ویدیوی تیزر جزیره دوربین OnePlus 11 را نشان می دهد. دستگاه و همچنین نوار لغزنده اعلان، که به نظر می رسد پشت شیشه ای مشکی براق دارد که توسط یک قاب فلزی احاطه شده است. به غیر از رنگ مشکی، انتظار می رود این دستگاه در رنگ سبز نیز عرضه شود.

با رفتن به بخش مشخصات، تا کنون تایید شده است که دستگاه از چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. این تراشه احتمالا تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 دارد. طبق شایعات، صفحه نمایش این دستگاه دارای پنل AMOLED خمیده 6.7 اینچی با وضوح +QHD و پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز است.

بر اساس گزارش ها، سیستم دوربین سه گانه این گوشی هوشمند شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی است. در طراحی صفحه نمایش تک سوراخ، دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی تعبیه شده است.

علاوه بر این، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی برای OnePlus 11 انتظار می رود. انتظار می رود OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13 به طور پیش فرض روی این گوشی نصب شود.

نظر شما در مورد طراحی OnePlus 11 در تیزر رسمی این شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا