اخبار فناوری

قیمت و تاریخ عرضه وان پلاس Open پیش از رونمایی فاش شد

وان پلاس از اولین گوشی هوشمند تاشو خود در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) ساعت ۱۹:۳۰ در بمبئی رونمایی خواهد کرد. پیش از معرفی وان پلاس Open، شایعاتی درباره قیمت احتمالی و زمان عرضه این تلفن هوشمند منتشر شده است.

قیمت وان پلاس Open نزدیک به ۱,۷۰۰ دلار خواهد بود

یک منبع آگاه به نام Abhishek Yadav، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قیمت وان پلاس Open را فاش کرد. وی ادعا می‌کند که قیمت این دستگاه ۱۳۹,۹۹۹ روپیه (حدودا معادل ۱,۶۸۰ دلار) خواهد بود. Abhishek به تاریخ عرضه این گوشی هوشمند تاشو نیز اشاره می‌کند. اگرچه که وان پلاس هنوز تاریخی را برای عرضه این دستگاه اعلام نکرده اما این افشاگر اطلاعات معتقد است که اولین فروش OnePlus Open در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان) خواهد بود. کاربرانی که برای خرید این تلفن هوشمند تاشو هیجان زده هستند می‌توانند اقدام به رزرو OnePlus Open کرده تا به آن ها فرصتی داده شود که یک دعوت انحصاری برای شرکت در رویداد جهانی رونمایی OnePlus Open در ۱۹ اکتبر دریافت کنند. این دعوتنامه به آنها فرصتی می‌دهد تا این گوشی را در محل رویداد، از طریق OnePlus.in و یا از طریق اپلیکیشن فروشگاه وان پلاس خریداری کنند.

رنگ سبز OnePlus Open

مطابق با گزارش Thetechoutlook، انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز وان پلاس اوپن را تأمین کند. احتمالا گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند تاشو دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش داخلی تاشو OLED با اندازه ۷.۸۲ اینچی و رزولوشن ۲۴۴۰ در ۲۲۶۸ پیکسل خواهد بود. نمایشگر کاور نیز اندازه ۶.۳۱ اینچی داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Open قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی و ثانویه وضوح ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله فوتو دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۰۵ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود.

تاریخ رونمایی OnePlus Open مشخص شد: ۲۷ مهر ماه

نظر شما درباره تلفن هوشمند تاشو وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/14/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا