اخبار فناوری

راه اندازی Nokia G22: قابلیت تعمیر بالا

امروز HMD گوشی 4G اقتصادی جدید خود با نام نوکیا G22 را معرفی کرد. این دستگاه مقرون به صرفه ای است که HMD با رویکردی جدید به بازار عرضه می کند. این شرکت ادعا می کند که نوکیا G22 قابلیت تعمیر بسیار خوبی دارد و حتی می توانید باتری را خودتان با ابزار مناسب تنها در 5 دقیقه تعویض کنید.

نوکیا جی 22 و قابلیت تعمیر بالا

نوکیا جی 22 این برای کاربرانی است که می خواهند گوشی خود را تا زمانی که ممکن است نگه دارند. طبق گزارش های بازار، دلیل اصلی تعویض گوشی توسط کاربران این است که گوشی آسیب دیده است. این خرابی عمدتاً به دلیل شکستگی صفحه نمایش یا شارژ باتری است. بنابراین HMD در تلاش است تا جایگزینی آنها را تا حد امکان آسان کند.

نوکیا جی 22

نوکیا جی 22

HMD ادعا می کند که تعویض باتری Nokia G22 حدود 5 دقیقه طول می کشد و تنها چیزی که نیاز دارید یک سوزن سینی سیم کارت، یک ابزار شکاف و یک پیچ گوشتی است. همچنین حدود 20 دقیقه طول می کشد تا صفحه نمایش با چند ابزار اضافی جایگزین شود.

HMD با iFixit همکاری کرده است تا ابزارها، راهنماها و قطعات مورد نیاز برای تعویض صفحه نمایش Nokia G22، درگاه شارژ یا باتری را در اختیار شما قرار دهد. البته برای این تعمیرات می توانید G22 را به مرکز خدمات مجاز ببرید.

چرا تعمیر Nokia G22 آسان است؟

نوکیا با حذف نیاز به گرم کردن قاب پشتی برای جدا کردن آن و نیاز به الکل برای خارج کردن باتری، مراحل مورد نیاز برای تعمیر G22 را به شدت کاهش داده است.

نوکیا G22 دارای قاب پشتی 100% پلاستیکی است که از پلاستیک بازیافتی استفاده می کند. علاوه بر این، بسته بندی آن از مواد 100٪ بازیافتی ساخته شده است.

بیایید مشخصات فنی Nokia G22 را بررسی کنیم. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ با نرخ رفرش 90 هرتز و گوریلا گلس 3 است. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی می تواند قفل چهره را حتی با یک ماسک باز کند و اسکنر اثر انگشت نیز در کنار آن تعبیه شده است.

نوکیا جی 22

نوکیا جی 22

نوکیا جی 22 چیپست Unisoc T606 این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. Nokia G22 متأسفانه با سیستم عامل قدیمی‌تر اندروید 12 عرضه می‌شود و HMD وعده 2 ارتقاء سیستم عامل و 3 سال به‌روزرسانی امنیتی را داده است، بنابراین باید به اندروید 14 ارتقا یابد.

در پشت، یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و 2 سنسور عمق و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

باتری 5050 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 20 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت نوکیا جی 22

HMD قیمت 179 یورو را برای نوکیا G22 در مدل پایه تعیین کرده است. می توانید آن را در رنگ های آبی و خاکستری از تصویر بالا دریافت کنید.

نظر شما در مورد Nokia G22 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا