اخبار فناوری

تراشه اختصاصی OPPO برای تلفن های همراه در دست توسعه است

در حال حاضر، OPPO چیپست تصویربرداری گوشی هوشمند خود را توسعه داده است. ما این تراشه را با نام OPPO Marisilicon می شناسیم. به نظر می رسد Oppo از این میزان راضی نیست و تراشه Oppo که مخصوص گوشی های موبایل است در دست توسعه است.

تراشه اختصاصی Oppo

چیپست تصویربرداری Oppo پیشرفت های قابل توجهی در عکاسی و فیلمبرداری به ارمغان آورده است. یک گزارش جدید ادعا می کند که OPPO در حال کار بر روی یک پردازنده جدید برای گوشی هوشمند است. این چیپست در حال حاضر در دست توسعه است و باید سال آینده عرضه شود.

منبع این گزارش به نقل از منابع TSMC امروز گفت: OPPO در حال حاضر در حال توسعه یک پردازنده تلفن هوشمند با تاریخ عرضه مورد انتظار در سه ماهه دوم سال 2023 است. در حال حاضر طراحی این تراشه در مرحله آزمایشی است و با استفاده از فناوری 4 نانومتری و مودم خارجی 5G به تولید انبوه می رسد.

قبلاً گزارشی داشتیم که اساساً با اطلاعات بالا مطابقت داشت و درصد صحت گزارش جدید بیشتر است. انتظار می رود تراشه اختصاصی OPPO در سال 2024 در تلفن های همراه این شرکت استفاده شود و محصولات بعدی از فناوری پیشرفته تر 3 نانومتری استفاده خواهند کرد.

بد نیست بدانید که یک شرکت ارتباطی چینی به نام Hua قراردادی را با Oppo در مورد استفاده متقابل از مجوزهای ثبت اختراع امضا کرده است. به عبارت دیگر، OPPO حق امتیاز استفاده از فناوری پیشرفته 5G را پرداخت کرده است، که می تواند به این معنی باشد که تراشه های آینده این شرکت می توانند اتصال 5G داخلی داشته باشند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید ایده توسعه یک تراشه اختصاصی ایده خوبی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا