اخبار فناوری

برند ULTIMATE DESIGN هواوی برای محصولات پریمیوم رونمایی شد

رویداد امروز هوآوی با خبرهای متنوعی همراه است. یکی از مواردی که جالب توجه بود، رونمایی از برند ULTIMATE DESIGN هواوی برای محصولات پریمیوم است. پیش از این هواوی با Porsche Designs همکاری می‌کرد اما حالا ترجیح داده تا برند خود را داشته باشد. پیش از این برند XMAGE در زمینه تصویربرداری نیز از سوی هواوی رونمایی شده بود تا جای خالی Leica را پر کند.

برند ULTIMATE DESIGN هواوی

در رویداد ۳ مهر ۱۴۰۲ هواوی اولین برند گوشی هوشمند فوق پیشرفته خود را با نام Ultimate Design رونمایی کرد. این سری جدید گوشی‌های هوشمند از سری پرچمداران فعلی که برای مصرف‌کنندگان ارائه می شود، در بحث پریمیوم بودن پیشی خواهد گرفت.

آنطور که انتظار داریم، این شرکت در محصولات آلتیمیت دیزاین خود از متریال برتر، طراحی شیک و مشخصات قدرتمند استفاده خواهد کرد.

به گفته هواوی، برند جدید Ultimate Design نقطه اوج زیبایی شناسی، مهارت و نوآوری است. هوآوی به مناسبت افتتاح این برند گوشی Huawei Mate 60 RS Ultimate Design را نیز معرفی کرد که با آن آشنا خواهیم شد.

پیش از این نیز هوآوی ساعت هوشمند پریمیوم‌ی با نام Huawei Watch Ultimate Gold Edition را به عنوان عضو اولیه معرفی کرده بود.

همانطور که بالاتر گفتیم، پیش از این چنین محصولاتی در پروتفوی هواوی با نام تجاری پورشه دیزاین معرفی شدند، اما اکنون رسماً اعلام شد که این شرکت برند اختصاصی خود را ایجاد خواهد کرد.

نظر شما درباره این راهبرد Huawei چیست؟ برند ULTIMATE DESIGN هواوی می تواند جذاب ظاهر شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/25/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-ultimate-design-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%85-%D8%B1%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا