اخبار فناوری

اپل کیس ایرپادز پرو 2 و هندزفری ایربادز را با USB-C به‌روز کرد

سری جدید iPhone 15 سرانجام به‌صورت رسمی معرفی شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گوشی‌ها درنهایت به پورت استاندارد USB-C مجهز شدند. با شناخت اپل، کاملاً بدیهی بود که شاهد پذیرش استاندارد جدید از سوی این شرکت باشیم. درکنار آیفون‌های جدید، برخی محصولات موجود مانند کیس ایرپادز پرو 2 و هندزفری سیمی ایربادز نیز با USB-C به‌روز شده‌اند تا بتوانید از آن‌ها با یک کابل مشترک با آیفون جدید خود استفاده کنید.

کیس ایرپادز پرو 2 و هندزفری ایربادز با USB-C

AirPods Pro 2 تنها چیزی نیست که به‌روزرسانی جدید دریافت کرده است. اپل همچنین اعلام کرده است که EarPods را می‌توان با USB Type-C نیز خریداری کرد. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که AirPods خود را با استفاده از آیفون 16 به‌سادگی با اتصال کابل‌های تبدیل لایتنینگ به USB-C شارژ کنید.

اکنون، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که می‌خواهید از شر AirPods Pro 2 کاملاً کاربردی خود خلاص شوید، باید اشاره کنیم که هیچ تفاوت دیگری بین نسخه‌های فعلی و نوع جدید USB Type-C که اپل معرفی کرده است، وجود ندارد. این بدان معناست که هنگامی که کیس شارژ به‌عنوان یک خرید جداگانه در دسترس است، می‌توانید بدون هیچ مشکلی دست‌به‌کار شوید و کیس قدیمی خود را کنار بگذارید.

کیس ایرپادز پرو 2 و هندزفری ایربادز با USB-C

کیس ایرپادز پرو 2 و هندزفری ایربادز با USB-C

بااین‌حال، اگر AirPods Pro 2 ندارید و درحال جست‌وجوی بازار برای یک مدل ایربادز جدید هستید، با پرداخت 249 دلار می‌توانید مدل USB-C این گجت پوشیدنی را خریداری کنید. بدین‌ترتیب، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود به کابل شارژ قدیمی بچسبند و البته از چنگال هر کابل لایتنینگ رهایی می‌یابند. درنهایت، حرکت اپل برای انتقال تقریباً تمامی دستگاه‌های خود به USB Type-C قطعاً تصمیمی عالی است.

نظر شما درباره کیس ایرپادز پرو 2 و هندزفری ایربادز با USB-C چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/13/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88-2-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B2%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا