معرفی نرم افزار و آموزش

بهترین MMORPG های اندرویدی که امروز باید دانلود کنید

از عناوین کلاسیک کراس پلتفرم مانند Old School RuneScape گرفته تا نسخه های انحصاری اندرویدی جدید مانند Ni no Kuni: Cross Worlds، یک MMORPG برای هر نوع گیمر اندرویدی وجود دارد. با این حال، عناوین ارزان قیمت زیادی در فروشگاه Play وجود دارد، بنابراین یافتن جواهرات پنهان در لیست ها می تواند چالش برانگیز باشد.


ما کاه ها را مرتب کرده ایم و بهترین MMO های موجود در Android را امروز جمع آوری کرده ایم. با این حال، بازی برای مدت طولانی با گوشی شما چندان راحت نیست، بنابراین توصیه می کنیم در صورت سازگاری با بازی، بهترین کنترلر اندروید خود را بگیرید. آیا می خواهید بدون حضور دیگران در اطراف استراحت کنید؟ به جای آن یکی از بهترین بازی های RPG را برای اندروید امتحان کنید.

ویدیوی روز ANDROIDPOLICE

Old School RuneScape

Old School RuneScape برای اندروید، تجربه RuneScape کلاسیک است که برای موبایل بهینه شده است. دوربین از بالا به پایین، کنترل‌های اشاره و کلیک، و گیم‌پلی ساده آن برای موبایل مناسب است و رابط کاربری با طراحی مجدد آن مدیریت شخصیت شما را آسان می‌کند. صدها ساعت محتوا برای بررسی وجود دارد، و حتی اگر برای عضویت هزینه ای پرداخت نکنید، باز هم محتوای رایگان برای پخش فراوانی وجود دارد. حتی اگر به چیزی برسید که اکثراً نمی‌توانید آن را به دست آورید و تمام مهارت‌های خود را به حداکثر برسانید، همچنان کوهی را دارید که مرد آهنی برای صعود است.

در حالی که گیم پلی Old School RuneScape اعتیادآور است، اما کمی قدیمی است زیرا بر اساس نسخه 2007 RuneScape است. تلاش كردن RuneScape اگر یک تجربه مشابه اما مدرن می خواهید. هر دو بازی چند پلتفرمی هستند، بنابراین می‌توانید در رایانه شخصی از جایی که موبایل را متوقف کرده‌اید، ادامه دهید.

DOFUS لمسی

را

مانند Old School RuneScape، DOFUS Touch یک پورت از یک کامپیوتر محبوب MMO است. DOFUS Touch یک بازی رایگان با سیستم مبارزه تاکتیکی نوبتی و تمرکز بر گیم پلی اجتماعی است. در حالی که تراکنش های کوچک وجود دارد، می توانید به راحتی از آنها اجتناب کنید. این برای افرادی ایده آل است که MMO متمرکز بر مبارزه را به جای مهارت های سنگ زنی ترجیح می دهند.

اگر با نسخه رایانه شخصی آشنا هستید، متوجه خواهید شد که DOFUS Touch محتوای کمتری نسبت به نسخه دسکتاپ خود دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما به سرعت کارهایی که باید انجام دهید تمام می شود، محتوای زیادی وجود دارد که شما را مشغول نگه می دارد. اگر می‌خواهید یک MMO که رویکرد فعال به گیم‌پلی را تشویق می‌کند، DOFUS Touch را بازی کنید.

MU Origin 3

MU Origin 3 یک MMO نوآورانه نیست، اما یکی از دیدنی ترین هاست. در حالی که مقدار زیادی از ویژگی‌ها ممکن است گاهی اوقات طاقت‌فرسا به نظر برسند، تعادل کنترل‌های خودکار و دستی آن به این معنی است که همه چیز هرگز خیلی خسته کننده یا خسته کننده نمی‌شود. اگر به تازگی یکی از بهترین تلفن های اندرویدی را انتخاب کرده اید و می خواهید صفحه نمایش را آزمایش کنید، عالی است.

نکته اصلی که MU Origin 3 را از رقبای خود متمایز می کند، سیستم مبارزه است. در حالی که مکانیک های نقطه و کلیک برای بازی هایی مانند Old School RuneScape خوب هستند، MU Origin 3 گیم پلی سریع و فعال را تشویق می کند. مبارزات در MMO ها از آرامش تا کسل کننده است، اما MU Origin 3 همه چیز را همیشه زنده نگه می دارد. اگر یک بازی مدرن می‌خواهید که خیلی از فرمول کلاسیک MMO دور نشود، آن را امتحان کنید.

RPG Toram Online

را

Toram Online یک MMO با طراوت باز است که کاوش و سفارشی سازی را تشویق می کند. این شما را به کلاس‌ها یا درختان مهارت محدود نمی‌کند و مناظر زیبای پانوراما در نوع خود یک پاداش است. گرافیک تورام پیشگامانه نیست، اما جهان به گونه ای طراحی شده است که بهترین ها را در آنها به نمایش بگذارد.

Toram Online فرمول کلاسیک MMO را زیاد متزلزل نمی کند، اما برخی از ویژگی های منحصر به فرد و گیم پلی روان آن را ارزش یک شات را دارد. اگر از مناظر فانتزی عمومی خسته شده اید، این را بازی کنید و Genshin Impact برای شما جذاب نیست.

Ni no Kuni: Cross Worlds

Ni no Kuni: Cross Worlds جدیدترین بازی این لیست است. تمام ویژگی‌هایی را دارد که از یک MMO مدرن انتظار دارید، و وقتی با گرافیک زیبا ترکیب می‌شود، یک MMO ضروری خواهید داشت. اگر جلوه‌های بصری آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که Studio Ghibli تمام انیمیشن‌های Cross Worlds را تولید کرده است.

این بازی دارای داستان و شخصیت های غنی در کنار گرافیک خیره کننده است. این یک خلاقیت درخشان است که نشان می دهد یک MMO موبایل چقدر می تواند خوب باشد. این را بازی کنید تا یک MMO مدرن و صیقلی را تجربه کنید که نباید ناامید شود.

ماجراجویی کوئست 3 بعدی

MMO ها به طور سنتی تجربیاتی هستند که سال ها طول می کشد تا تکمیل شوند، اما همیشه اینطور نیست. اگر به دنبال یک MMO هستید که بتوانید آن را قبل از مرگ گرمایی جهان کامل کنید، به Adventure Quest یک چرخش بدهید. با چند ساعت بازی یک روز در میان، در عرض یک سال به حداکثر سطح خواهید رسید. در اینجا نبردهای PvP در مقیاس بزرگ یا خطوط جستجوی عظیم را نخواهید یافت. در عوض، یک MMO خنده دار، ساده و آرام دریافت می کنید.

کسب درآمد بخش مهمی از این بازی نیست. مانند همه MMO ها، گزینه هایی برای پرداخت کلاس های مختلف و لوازم آرایشی وجود دارد، اما هیچ مکانیک پرداخت به برد وجود ندارد. اگر به دنبال یک MMO سرگرم کننده و معمولی هستید یا هرگز MMO بازی نکرده اید، این یک شروع ایده آل است.

حوا پژواک

Eve Echoes یک پیچ و تاب با طراوت در فرمول سنتی MMO است. به جای اینکه در دنیای فانتزی دیگری پر از اورک ها و الف ها غوطه ور شوید، یک کشتی فضایی به شما داده می شود و به شما می گویند: “موفق باشید!” این به گونه ای طراحی شده است که از ابتدا یک جعبه شنی باشد، بنابراین شما می توانید از همان ابتدا آزمایش و کاوش کنید. این یک MMO پیچیده، نقطه مقابل Adventure Quest است، اما برخلاف برادر بزرگترش Eve Online، به صفحات گسترده نیازی نخواهید داشت.

با این حال، برای جانبازان ایو آنلاین، توصیه آن سخت است. بسیاری از ویژگی‌ها را حذف می‌کند که اگرچه برای تجربه بازی‌های موبایلی فوق‌العاده هستند، اما به شدت توسط آن بازیکنان از دست خواهند رفت. با این حال، برای کسانی که می خواهند یک MMO سرگرم کننده با مضمون فضایی داشته باشند، این یک بازی ضروری است.

موبایل کویر سیاه

اگر به گرافیک و جلوه‌های بصری بیش از همه اهمیت می‌دهید، این را امتحان کنید. Black Desert ظاهری فوق‌العاده واقع‌گرایانه را هدف قرار می‌دهد و ضربه را میخکوب می‌کند. این یک بازی با ظاهر چشمگیر است و زمانی که جادوها شروع به پرواز می کنند، حتی چشمگیرتر می شود.

Black Desert برای مکانیک MMO بسیار استاندارد است. شما تلاش اصلی خود، ماموریت های جانبی، یک حالت PvP تا حدودی محدود، و بیت ها و باب های مختلف دیگر را خواهید یافت. اگر Black Desert یک اشکال قابل توجه داشته باشد، گرافیک می تواند بیش از حد دقیق باشد و گاهی اوقات با هم تار شود و به یک آشفتگی گیج کننده تبدیل شود. اگر یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی را دارید، حتماً آن را در آنجا بازی کنید.

داستان افرا

Maple Story یک MMO دو بعدی جذاب به سبک چیبی است که با لبخند ارائه می شود. ما از صمیم قلب به هر کسی که حتی از راه دور به MMO علاقه دارد، Maple Story را توصیه می‌کنیم، زیرا به ندرت پیش می‌آید که یک بازی اینقدر شاد باشد و محتوای کافی داشته باشد تا شما را برای ماه‌ها بازگرداند.

نقطه قوت Maple Story این است که محتوای آن به اندازه RunesScape یا Albion است اما در یک بسته دو بعدی ساده شده است. این منجر به یک بازی با ضربه زدن یا کلیک های تکراری کمتر و پریدن بیشتر به اطراف و ضربه زدن به هیولاها می شود.

Stormfall: حماسه بقا

اگر از طرفداران بازی‌های بقای عالی هستید، اما می‌خواهید بازی‌هایی با قابلیت چندنفره داشته باشید، Stormfall برای شما مناسب است. با شروع از هیچ، پایگاه خود را می سازید و با ماجراجویی در بیابان، شخصیت خود را به سطح می رسانید. سیاه چال هایی برای غارت، عنکبوت های غول پیکر برای کشتن و رئیس هایی برای شکست وجود دارند.

PvP بخش کلیدی تجربه Stormfall است. شما می توانید اتحادها و جناح هایی را ایجاد کنید تا پایگاه خود را زنده نگه دارید، اما همیشه مراقب خود باشید. اگر می خواهید یک بازی فانتزی بقا داشته باشید که در هر مرحله شما را به چالش بکشد، این بازی را انجام دهید.

Nova Empire: Space Commander

Nova Empire برای شما مناسب است اگر از تنظیم Eve Echoes لذت بردید اما تجربه آن را بسیار زیاد دیدید. تمرکز بیشتر روی PvP به این معنی است که در ابتدا بهتر است به یک قبیله برجسته‌تر بپیوندید. در غیر این صورت، برای دفاع از پایگاه خود در برابر دیگران مبارزه خواهید کرد.

Nova Empire گاهی اوقات می تواند وحشیانه باشد اما بسیار ارزشمند است. ویژگی طراحی کشتی نسبتاً ساده است، اما ایجاد ناوگان شما برای ارسال بسیار سرگرم کننده است. با این حال، اخیراً هیچ به روز رسانی محتوای مهمی را ندیده است، بنابراین اگر MMO می خواهید که دائماً در حال تغییر است، به جای دیگری نگاه کنید.

خود را در دنیای آنلاین غرق کنید

MMO های موبایل دیگر تلاش جانبی برای ماموریت اصلی یعنی PC MMO نیستند. از ماجراجویی‌های معمولی مانند Adventure Quest 3D گرفته تا کلاسیک‌هایی مانند Old School RuneScape، چیزی در اینجا برای همه وجود دارد. این تنوع ژانر MMO موبایل را بسیار خوب کرده است، اما اگر می‌خواهید ببینید چه گزینه‌های خارق‌العاده دیگری در اندروید موجود است، خلاصه بهترین بازی‌های موجود را بررسی کنید.


Source link

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا