اخبار فناوری

2023 می تواند آخرین سال جذابیت سری گلکسی اس باشد

اکثر طرفداران سامسونگ سری گلکسی اس را دوست دارند، اما این سری نمادین ممکن است جای خود را به گوشی های تاشو داده باشد. این بار شاید تا پایان سال 2023، پس از رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5. به این ترتیب، سال 2023 می تواند آخرین سال جذابیت سری گلکسی اس باشد.

آیا سری گلکسی اس از بین می رود؟

Samsung Display حدود یک دهه است که روی فناوری صفحه نمایش تاشو کار می کند. در طول چند سال گذشته، سامسونگ الکترونیک سری Galaxy Z Fold و Z Flip خود را ارتقا داده است تا مفهوم تاشو را به جریان بیاندازد. این شرکت انتظار دارد فروش گوشی های تاشو سال به سال افزایش یابد.

به ناچار، با توجه به تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو، ممکن است زمانی فرا برسد که سری گلکسی اس دیگر پرچمدار واقعی این شرکت نباشد. آن لحظه ممکن است تا پایان سال 2023 فرا برسد.

سری Galaxy S23 می تواند آخرین عضو بزرگ جدید سری Galaxy S باشد

سامسونگ قبل از اینکه تمرکز خود را از سری گلکسی اس به گلکسی Z تغییر دهد، باید مواردی را در گوشی‌های تاشو خود بهبود بخشد. ابتدا، سامسونگ احتمالاً باید با Galaxy Z Flip به عنوان یک پرچم‌دار واقعی رفتار کند و ویژگی‌هایی مانند DeX به آن بدهد.

دوم، سامسونگ باید دوربین‌های بهتر و با وضوح بالاتر را به گوشی‌های تاشو خود اضافه کند، و سوم، سامسونگ باید صفحه نمایش تاشو را بهبود بخشد تا کمتر بدون چروک باشد، کاری که طبق گزارش‌ها این شرکت قبل از عرضه گلکسی Z Flip انجام داده است. سال

گلکسی زد فلیپ 5 با 2 تغییر بزرگ در گوشی های تاشو سامسونگ عرضه خواهد شد

برخلاف سایر شرکت‌ها که معمولاً محصولات تاشو خود را برای نمایش به نمایش می‌گذارند و به طور خاص آن‌ها را نمی‌فروشند، سامسونگ در حال حاضر تنها شرکتی است که تلفن‌های تاشو خود را به عنوان محصولات واقعی خانواده گوشی‌های هوشمند خود در نظر می‌گیرد.

حتی مشتریان تجاری نیز شروع به علاقه مندی به فرم تاشو کرده اند، که یک معامله بزرگ است زیرا هیچ شرکتی نمی خواهد مشتریان وفادار خود را از دست بدهد. بنابراین اگر برندی وجود داشته باشد که گوشی های تاشو را جایگزین گلکسی اس کند، آن سامسونگ است.

این غول فناوری در سه فصل اول سال 2022 14 میلیون گوشی تاشو فروخت و این کار کوچکی نیست. این شرکت انتظار دارد سال آینده 26 میلیون گوشی تاشو بفروشد.

علاوه بر این، پس از عرضه گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 بهبود یافته در اواخر سال 2023، این تلفن های تاشو می توانند توجه کافی را به خود جلب کنند تا از سال 2024 جایگزین سری Galaxy S در بالای مجموعه این شرکت شوند. به هر حال، زمان تعیین می کند که چه چیزی چیست. اتفاق می افتد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما وقت آن رسیده که پرچم های معمولی را با پرچم های تاشو جایگزین کنیم؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا