اخبار فناوری

یک گوشی ارزان قیمت 5G از Honor در راه است: Honor Magic 5 Lite 5G شناسایی شد

به نظر می رسد که یکی موبایل 5G ارزان برند آنر به زودی معرفی خواهد شد. این ایده از Honor Magic 5 Lite 5G در کنسول Google Play مشاهده شد.

تلفن 5G ارزان Honor Magic 5 Lite 5G

Honor Magic 5 Lite 5G با شماره مدل HNRMO-Q در کنسول Google Play مشاهده شد. انتظار می رود Honor Magic 5 Lite 5G به عنوان یک جایگزین مجیک 4 لایت که اوایل سال جاری معرفی شد وارد بازار شد. لیست کنسول Google Play برخی از مشخصات اصلی دستگاه را نشان می دهد.

Honor Magic 5 Lite 5G

Honor Magic 5 Lite 5G

تصویر رندر شده Honor Magic 5 Lite 5G در لیست Play Console نشان می دهد که دارای یک بریدگی سوراخ در مرکز لبه بالایی است. این دستگاه دارای لبه های خمیده و حاشیه های نازکی در اطراف صفحه نمایش است. جالب است زیرا مدل قبلی صفحه نمایش تخت داشت.

در سمت راست گوشی دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد. این لیست نشان می دهد که گوشی ارزان قیمت 5G Honor دارای وضوح صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 480 پیکسل در هر اینچ مربع خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، Honor Magic 5 Lite 5G با چیپست SM6375 فهرست شده است. این اسم رمز مربوط به اسنپدراگون 695 است که در مجیک 4 لایت نیز دیده شد. نسل قبلی این گوشی دارای اسنپدراگون 680 بود.

Qualcomm Snapdragon 695 دارای شش هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و دو هسته Cortex A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Adreno 619 همراه خواهد بود. لیست Play Console نشان می دهد که Magic 5 Lite دارای 8 گیگابایت رم است و روی اندروید 12 اجرا می شود.

نظر شما در مورد Honor Magic 5 Lite 5G احتمالی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا