اخبار فناوری

یک باگ عجیب جدید سافاری که این مرورگر را هنگام تایپ برخی کلمات خراب می کند

تاکنون باگ‌های مختلف و عجیبی را در گوشی‌های آیفون یا سایر محصولات اندرویدی دیده‌ایم، اما به نظر می‌رسد این مورد کمی عجیب‌تر از این است که فقط کلمه عجیب برای آن کافی باشد. با توجه به گزارشات کاربران، به نظر می رسد یک باگ جدید عجیب در سافاری وجود دارد که این مرورگر را هنگام تایپ برخی کلمات از کار می اندازد. در تداوم با مایفون مگ با بودن

یک باگ عجیب جدید سافاری که این مرورگر را هنگام تایپ برخی کلمات خراب می کند

به نظر می رسد برخی از دارندگان آیفون با مشکل عجیبی روبرو هستند. آنها ادعا می کنند که یک رشته متن ساده متشکل از سه حرف باعث از کار افتادن سافاری می شود. تعدادی ترکیب ممکن از جمله “بس” یا “وال” و حتی “تار” وجود دارد. این اشکال عجیب زمانی ظاهر می‌شود که گوگل موتور جستجوی پیش‌فرض دستگاه باشد و شما این عبارات را در کادر جستجوی مرورگر تایپ کنید.

مانند هر برنامه دیگری، سافاری نیز مشکلات خود را دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه برنامه‌ای که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، حواس‌پرت بوده‌اند. به گفته برخی از کاربران توییتر، یک رشته سه حرفی ساده برای خراب شدن و خروج از این برنامه آیفون کافی است. دنباله کاراکترهای زیر باعث از کار افتادن این برنامه می شود: tar – bes – wal – wel – old یا sta and pla.

باگ جدید و عجیب سافاری

بهتر است از تایپ این سه حرف خودداری کنید زیرا مرورگر سافاری شما از کار می افتد. اگر فقط آن سه حرف را در کادر جستجوی سافاری آیفون خود تایپ کنید، احتمالاً این باگ را خواهید دید. اگر نگران دانستن هستید، باید بگوییم که برنامه به طور ناگهانی و فوری بسته می شود. با بررسی های بیشتر، به نظر می رسد که این موضوع مربوط به گوگل است. زیرا زمانی که از موتور جستجوی دیگری استفاده می شود، یعنی زمانی که Safari موتور جستجوی پیش فرض است، این اتفاق نمی افتد.

به گزارش خبرگزاری GizChina، اینکه چرا این ترکیبات خاص باعث از کار افتادن سافاری می شوند هنوز یک راز است. با کمال تعجب، چند کاربر این واقعیت را مطرح کردند که برخی از آنها حروف اول خرده فروشان محبوب ایالات متحده مانند Target، Best Buy و Walmart هستند: “tar” برای Target، “bes” و “wal”. این تلاش به یافتن راه حل ختم نشد و مشکل همچنان پابرجاست. علاوه بر این، اپل هنوز اطلاعیه رسمی در این زمینه منتشر نکرده است.

به نظر می رسد مشکل در حال حاضر در کالیفرنیا و فلوریدا متمرکز شده است. بنابراین به دلایلی این باگ ممکن است در سمت سرور گوگل باشد. اما به نظر می رسد که با گذشت زمان خود به خود جواب می دهد. اگر همچنان در آیفون خود در حالی که منتظر آپدیت احتمالی اپل هستید با آن مواجه شدید، تغییر مرورگرها یا تغییر موتورهای جستجوی مرورگر برای رفع این باگ کافی است. شما، کاربران Tranji، در مورد باگ عجیب و غریب سافاری که این مرورگر را هنگام تایپ برخی کلمات خراب می کند، چه فکر می کنید؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا