اخبار فناوری

گوگل: کاربران احمق نیستند و ما را انتخاب می کنند. چون ما بهترینیم!

گوگل یک شرکت شناخته شده و بی رقیب است. نام گوگل اغلب در مکالمات حضوری ذکر می شود. و خود فضای مجازی! اکنون گوگل در مورد انتخاب موتور جستجوی کاربران اظهاراتی کرده است. این شرکت اظهارات جنجالی کرده است!

گوگل می گوید کاربران احمق نیستند و موتور جستجوی آنها محبوب است!

ما اغلب در خار هستیم گوگل جریمه شد من صحبت کردم. بیشتر این جریمه ها به دلیل عملکرد انحصاری گوگل است. طبق بیانیه گیز چین، هفته گذشته ، جلسه ای در دادگاه لوکزامبورگ برگزار شد. بحث اصلی دادگاه حول اعتراض گوگل به جریمه است 4.14 میلیارد یورو توسط کمیسیون اروپایی در ارتباط با سوءاستفاده از موقعیت گوگل برای پیشبرد بازار پلتفرم تلفن های هوشمند و حذف رقبا در .. ارتباط برقرار شود. به گفته کمیسیون اروپا ، گوگل از پلت فرم محبوب اندروید برای تقویت سلطه خود در موتورهای جستجوی اینترنتی استفاده کرده است.

گوگل از سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی خواسته است تا دستگاه های خود را به صورت پیش فرض با مرورگر گوگل کروم و سرویس جستجوی اینترنتی گوگل ارسال کنند. این اتفاق برای سایر برنامه های Google نیز افتاده است. این شرکت همچنین توسعه برخی از نسخه های شخص ثالث برنامه های خود را محدود کرده است. در این ملاقات ، گوگل تلاش کرد ادعاهای اتحادیه اروپا را بی اساس ثابت کند. یکی از وکلای شرکت می گوید:

دلیل اینکه بسیاری از کاربران از موتور جستجوی گوگل به عنوان سرویس جستجوی اینترنتی خود به صورت روزانه استفاده می کنند ، بر اساس سوء استفاده از گوگل نیست. این به این دلیل است که گوگل بهترین موتور جستجو را دارد.

وی گفت: “ما با شرکت ها کار می کنیم تا موتور جستجوی گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض تبدیل کنیم.”

مصرف کنندگان به هیچ وجه احمق نیستند. اگر بینگ یا موتور جستجوی دیگر بهتر بود ، مردم به آن مراجعه می کردند.

از سوی دیگر ، وکیل کمیسیون اروپا از قضات حاضر در این دادگاه خواست تا از تصمیم کمیسیون اروپا حمایت کنند. او گفت گوگل تاج قهرمانی را قبل از شروع مسابقات خواهد داد! در این میان ، باید توجه داشت که گوگل پشتیبانی از Internet Explorer را متوقف کرده است. ردموندی ها اکنون توجه خود را به مرورگر Edge معطوف کرده اند. میخ بعدی در تابوت Internet Explorer پایان پشتیبانی Google بود.

توجه داشته باشید که آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر در سال 2 و با ویندوز 4.1 در دسترس بود. امسال گوگل تصمیم گرفت دیگر از مرورگر پشتیبانی نکند. اکنون فقط اطلاعات اولیه Google در صفحه اصلی مرورگر ظاهر می شود. البته کاربران اینترنت اکسپلورر همچنان می توانند به این موتور جستجو دسترسی داشته باشند. اما بدیهی است که قابلیت های گوگل در این مرورگر کمتر از حد معمول است.

بازنشستگی اینترنت اکسپلورر

به گفته یک برنامه نویس گوگل ، این شرکت ارزیابی های داخلی خود را انجام داده است. پس از آن ، گوگل متوجه شد که پشتیبانی از مرورگر قدیمی ارزش چندانی ندارد. بنابراین حمایت وی قطع شد. مایکروسافت حتی اعلام کرد که در حال شمارش است خرداد ۴۴۰پشتیبانی از Internet Explorer را متوقف کنید. مایکروسافت نیز این نرم افزار را از ویندوز حذف می کند. در واقع ، کاربران از این مرورگر برای مشاهده سایت های قدیمی استفاده می کنند. اما با توجه به حالت های مرورگر Microsoft Edge ، این امر به طور خودکار اتفاق نمی افتد. Windows است نیز بدون استفاده از Internet Explorer منتشر شد. این سیستم عامل فقط مرورگر Edge دارد. علاوه بر این ، استفاده از Internet Explorer نه تنها خسته کننده و دشوار است ، بلکه بسیار ناامن است!

نظر شما در مورد اعتراض گوگل به جریمه کمیسیون اروپا چیست؟ آیا فکر می کنید Google با قطع پشتیبانی Explorer کار درستی انجام داده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا