اخبار فناوری

گوگل علامت تجاری پیکسل واچ را برای ساعت هوشمند خود ثبت کرد

نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی اولین ساعت هوشمند گوگل انتظار می رود این دستگاه در ماه ژوئن رونمایی شود، به لطف یک علامت تجاری جدید با عنوان “ساعت پیکسل“، نام دقیق تری دارد.

گوگل ساعت پیکسل

سال ها شایعه شده بود که گوگل قصد دارد ساعت هوشمند Wear OS را عرضه کند. آخرین دور شایعات حاکی از آن است که بالاخره به رونمایی رسمی از این دستگاه نزدیک شده ایم. ما قبلا داریم رندر می کند و همچنین واچفیس های این دستگاه را دیده ایم که تاکنون نام رسمی نداشته است. حتی آخرین اطلاعات فاش شده به ساعت هوشمند گوگل، پیکسل روهان، که به رمز عبور داخلی گوگل معروف است، اشاره دارد.

در حالی که ما تقریباً مطمئن بودیم که گوگل دستگاه Wear OS خود را پیکسل واچ می‌نامد، تا به امروز هیچ تایید رسمی در این مورد وجود نداشته است. با این حال، در اسناد جدید که در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری در ایالات متحده، گوگل به طور رسمی یک درخواست علامت تجاری برای ساعت پیکسل ثبت کرده است.

Google PIXEL WATCH

Google Pixel Watch

در حالی که جزئیات بیشتری درباره این دستگاه در لیست برند پیکسل واچ وجود ندارد، خوب است در نهایت مطمئن شوید که گوگل اولین ساعت هوشمند خود را چه می نامد. با توجه به اینکه ساعت هوشمند این شرکت عملاً به عنوان لوازم جانبی برای تلفن های پیکسل شناخته می شود، نام گذاری پیکسل واچ کار دشواری نبود.

محتمل ترین شانس گوگل برای رونمایی از سخت افزار جدید خود، کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2022 در این ماه، دستگاه هایی مانند Pixel 3a و Nest Hub Max قبلاً معرفی شده اند. با این حال، هنوز چند مرحله ساعت بین پیکسل واچ و عرضه آن وجود دارد، زیرا این ساعت هوشمند هنوز در لیست FCC یا بلوتوث SIG ثبت نشده است.

در نهایت، نظر شما در مورد نام تایید شده Pixel Watch برای اولین ساعت هوشمند غول فناوری مبتنی بر Mountain View چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا