اخبار فناوری

گوشی ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition با رم 18 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی و بدنه سرامیکی معرفی شد.

همانطور که انتظار می رفت، شرکت چینی ZTE امروز از مدل ویژه گوشی پرچمدار خود با نام Axon 40 Ultra Aerospace Edition رونمایی کرد. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت، پرواز فضاپیمای سرنشین دار چینی را جشن می گیرد. برای کسانی که نمی دانند، چین پس از آمریکا و روسیه سومین کشوری است که به این موفقیت دست یافته است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به بدنه سرامیکی، رم 18 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی و چیپ امنیتی مستقل اشاره کرد.

تلفن ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition

در سایر مشخصات، این گوشی هوشمند خاص تقریباً مشابه نسخه استاندارد خود است. درست مانند ZTE Yuanhang 40 Pro Plus Starry Sky Edition، این دستگاه نیز از نظر طراحی پنل پشتی متفاوت است. علاوه بر این، این تلفن دارای یک تراشه ثانویه است و به جای چهار پیکربندی، تنها در دو پیکربندی حافظه ارائه می شود.

ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition دارای پنل پشتی سرامیکی است. این پانل همچنین با استفاده از فرآیند یکپارچه قالب‌گیری نانو تولید می‌شود.

تلفن ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition

تلفن ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition

از نظر طراحی، دو خط بیرون زده به موازات دو طرف ماژول دوربین این گوشی قرار دارند. این خطوط در واقع لبه های تیز یک شاتل فضایی را تقلید می کنند. ZTE می گوید کل طراحی از نور و سایه ای که در زمان و مکان سفر می کند الهام گرفته شده است.

همانطور که گفته شد این دستگاه دارای یک تراشه امنیتی مستقل است. با این حال، اطلاعات کمی در مورد این تراشه در دسترس است. این چیپست احتمالا شبیه تراشه های امنیتی سری M Titan است که در گوگل پیکسل یافت می شود.

ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition در دو نوع حافظه شامل 12 گیگابایت + 512 گیگابایت و 18 گیگابایت + 1 ترابایت عرضه می شود و قیمت آنها به ترتیب 5898 ین (824 دلار) و 7698 ین (1075 دلار) است.

نسخه استاندارد این گوشی هوشمند را نیز می توان با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی خریداری کرد. البته این مدل تنها به 16 گیگابایت رم محدود شده است.

نسخه ویژه گوشی هوشمند پیشرفته ZTE اکنون در چین برای پیش فروش آماده شده و از 15 آذر به فروش می رسد.

نظر شما در مورد گوشی ویژه ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا