اخبار فناوری

گوشی OnePlus Ace Pro در نسخه ویژه Genshin Impact معرفی شد

وان پلاس به عنوان حرفه ای گوشی شبه پرچمدار فعلی این شرکت در چین می باشد که با نام در بازار جهانی حضور دارد OnePlus 10T شناخته شده است. امروز OnePlus نسخه ویژه ای از گوشی Ace Pro خود را با این نام منتشر کرد Genshin Impact نسخه محدود یک تم جدید با انیمیشن ها، رنگ های سفارشی و همچنین یک پنل پشتی جدید به جای رنگ مشکی/سبز یکدست مدل اصلی معرفی کرد.

گوشی OnePlus Ace Pro Genshin Impact

از نظر مشخصات داخلی، نسخه جدید OnePlus Ace Pro Special Edition با مدل استاندارد گوشی مطابقت دارد. از مشخصات این دستگاه می توان به 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، چیپست نسل اول Qualcomm Snapdragon 8+ و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 150 واتی اشاره کرد.

با این حال، قاب گوشی Genshin Impact Edition بسیار غنی‌تر است. OnePlus جعبه‌ای ویژه با موضوع بازی محبوب Genshin Impact، کوپن‌ها و نقاط خرید فروشگاه Oppo و همچنین برچسب‌ها و پوسترها بسته‌بندی کرد.

گوشی OnePlus Ace Pro Genshin Impact

گوشی OnePlus Ace Pro Genshin Impact

تفاوت بعدی این نسخه با مدل استاندارد مربوط به گزینه های سفارشی سازی رابط کاربری خاص است که با ColorOS 12.1 ارائه می شود. به این ترتیب آیکون های برنامه طراحی متفاوتی دارند، تصاویر پس زمینه جدید وجود دارد و رنگ بندی رابط کاربری نیز با تم Genshin Impact بسیار واضح است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به صفحه نمایش تخت 6.7 اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 120 و همچنین دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا با عرض 8 مگاپیکسل و ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. سنسور

قیمت این گوشی 4299 یوان یا حدود 588 دلار است، اما جالبتر اینکه این قیمت همان قیمت استاندارد OnePlus Ace Pro 512/16 گیگابایت است. این بسته برای ثبت‌نام/پیش‌سفارش در تمامی خرده‌فروش‌های بزرگ چینی، از جمله فروشگاه Oppo در دسترس است، اما بعید است که این گوشی در خارج از چین عرضه شود.

نظر شما در مورد گوشی OnePlus Ace Pro Genshin Impact نسخه محدود و ویژه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا