اخبار فناوری

گوشی HTC Wildfire E2 Play با تراشه Unisoc T606 و دوربین 48 مگاپیکسلی عرضه شد

شرکت HTC اخیرا و بی سر و صدا جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود را با این نام معرفی کرد بازی Wildfire E2 برای بازار آفریقا معرفی شده است. در اوایل این ماه، شرکت تایوانی Wildfire E3 Lite در آفریقا رونمایی شده بود و اکنون این برند با دستگاهی جدید و کمی قدرتمندتر بازگشته است. برخی از ویژگی های برجسته E2 Play عبارتند از صفحه نمایش بزرگ 6.82 اینچی، چیپست Unisoc، دوربین چهارگانه پشتی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی.

تلفن پخش HTC Wildfire E2

HTC Wildfire E2 Play دارای صفحه نمایش بزرگ 6.82 اینچی IPS LCD با بریدگی قطره ای است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن +HD، نسبت تصویر 20.5:9، نرخ تازه سازی 60 هرتز، نسبت کنتراست 1500:1، روشنایی 450 نیت و البته حاشیه های نسبتا ضخیم به خصوص در قسمت چینی صفحه نمایش است. این گوشی همچنین به چیپست نه چندان قدرتمند Unisoc T606 و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز شده است.

تلفن پخش HTC Wildfire E2

تلفن پخش HTC Wildfire E2

Wildfire E2 Play دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر است. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 12 از پیش نصب شده است. برای امنیت بیشتر، این گوشی ویژگی هایی مانند حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و بازگشایی چهره هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

Wildfire E2 Play یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED است.

این گوشی دارای یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.این دستگاه ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، 802.11ac Wi-Fi، بلوتوث 5.0، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد.

تا زمان نگارش این مقاله، هنوز خبری در مورد قیمت یا در دسترس بودن Wildfire E2 Play وجود ندارد. البته گفته می شود که این دستگاه در رنگ های مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی HTC Wildfire E2 Play چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا