اخبار فناوری

گوشی جدید لایکا معرفی شد: Leitz Phone 2 با سنسور 1 اینچی 47 مگاپیکسلی

در اوایل تابستان سال 1400 بود که اولین تلفن با برند لایکا رسما معرفی شد. تلفن لایکا لایتز 1 به طور رسمی با سنسور 1 اینچی معرفی شد که تقریباً مشابه شارپ Aquos R6 بود. امروز گوشی جدید لایکا ارائه می شود که Leitz Phone 2 نام دارد و دوباره با سنسور 1 اینچی ارائه می شود که این بار وضوح آن از 20 به 47 مگاپیکسل افزایش یافته است. این گوشی تقریباً نسل بعدی گوشی پرچمدار شارپ است شارپ Aquos R7 در نظر گرفته شده است.

تلفن لایکا لایتز 2

تلفن لایتز 2

تلفن لایتز 2

بدیهی است که وقتی موبایلی از یک برند فعال در حوزه دوربین می بینیم، می خواهیم بدانیم که چه مشخصات دوربینی دارد. لایکا 2 دوربین اصلی برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. دوربین اصلی دارای سنسور تصویر 1 اینچی است که مدل دقیق آن توسط SoftBank اعلام نشده است، اما می دانیم که وضوح 47.2 مگاپیکسلی دارد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد ادغام پیکسل ها و خروجی معمول دوربین وجود ندارد.

سیستم فوکوس خودکار تشخیص 8 فاز می تواند سرعت فوکوس بسیار بالایی را به این دوربین بدهد. این سنسور تصویر پشت یک لنز f/1.9 قرار دارد. این لنز از 7 عنصر تشکیل شده است تا ضمن جلوگیری از اعوجاج تصویر، کیفیت بالایی را ارائه دهد.

شارپ AQUOS R7 با اسنپدراگون 8 نسل 1 و نمایشگر 240 هرتزی معرفی شد

دوربین دوم در کنار این دوربین اصلی یک دوربین 2 مگاپیکسلی با تشخیص عمق با قابلیت فوکوس بر روی تمامی پیکسل ها است. همچنین یک تابع تشخیص سوژه با هوش مصنوعی برای تشخیص فوکوس بهتر وجود دارد. حالت های ویژه عکاسی یا ویژگی های متمایز برند لایکا مانند صدای شاتر نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

تلفن لایتز 2

تلفن لایتز 2

تلفن لایتز 2

تلفن لایتز 2

طراحی دوربین قرار گرفته بر روی قاب عقب بسیار زیباست و این دستگاه با قاب و روکش مخصوص خود در قسمت دوربین حس جدی تری از تمرکز بر روی دوربین اصلی را به کاربر القا می کند.

صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح QHD (برابر 1260 در 2730 پیکسل) برای این کار انتخاب شد که یک پنل Pro IGZO OLED است. جزئیات بیشتری در این قسمت ارائه نشده است اما با توجه به شباهت های این دستگاه با گوشی شارپ باید گفت که احتمال دارد یک پنل 240 هرتز است. (همچنین یکی از منابع ژاپنی به نرخ رفرش 120 هرتز اشاره کرده است.)

شارپ AQUOS R7 این صفحه نمایش 6.6 اینچی Pro IGZO OLED داشت که رزولوشن 1260×2730 را به کاربران ارائه می کرد. این نمایشگر می‌توانست روشنایی خارق‌العاده‌ای تا ۲۰۰۰ نیت تولید کند و نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​بین ۱ تا ۲۴۰ هرتز با پشتیبانی استاندارد Dolby Vision داشت.

تلفن لایتز 2

تلفن لایتز 2

باتری 5000 میلی آمپری آن در 100 دقیقه شارژ می شود که احتمالاً فناوری شارژ سریع ندارد. خبر خوب این است که از جک 3.5 میلی متری صدا در آن استفاده شده و دارای گواهی IP68 است. سیستم عامل اندروید 12، وزن 211 گرم و ضخامت 9.3 میلی متر از دیگر ویژگی های آن است. پشتیبانی از کارت حافظه نیز برای علاقه مندان به دوربین جذاب خواهد بود.

قیمت گوشی جدید لایکا لایتز 2

حافظه رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت است که برای این مشخصات قیمتی معادل 1542 دلار ذکر شده است.

نظر شما در مورد این گوشی لایکا چیست؟ با دریافت اطلاعات سخت افزاری کامل تر، این مقاله به روز خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا