اخبار فناوری

گوشی جدید آنر با شارژر 22.5 واتی تاییدیه 3C را دریافت کرد

در حالی که معرفی جهانی سری Magic 5 ممکن است تمرکز فعلی آنر باشد. اما این شرکت در سال جاری چندین گوشی هوشمند دیگر را روانه بازار خواهد کرد. یک نشت اطلاعات جدید نشان می دهد که گوشی هوشمند جدید Honor دارای تراشه است اسنپدراگون 6 نسل 1 در دست توسعه است. همین گوشی هوشمند امروز گواهی 3C را دریافت کرد. این دستگاه از شارژر 22.5 واتی پشتیبانی می کند. در ادامه به جزئیات این گزارش می پردازیم.

گوشی جدید آنر دارای شارژر 22.5 واتی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید آنر با شماره مدل RKY-AN10 گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است. نام این دستگاه هنوز مشخص نیست. اما لیست این تاییدیه نشان می دهد که این گوشی هوشمند مورد بحث به شارژر HW-100225C00 مجهز خواهد شد. این شارژر 22.5 وات قدرت دارد و در بسیاری از گوشی های هوشمند Honor و Huawei مورد استفاده قرار می گیرد. این شارژر مجهز به پروتکل شارژ سریع هواوی بوده و با تراشه شارژ سریع QC2.0 کوالکام سازگار است.

تایید 3C گوشی بعدی آنر

مانند گیزموچینا این آداپتور با ولتاژهای 9V/2A و 5V/2A قابل شارژ است. پیش از این گزارش شده بود که Honor یک گوشی هوشمند با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در دست ساخت دارد. آیا ممکن است این گوشی جدید Honor از لیست 3C دستگاه مورد انتظار با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی باشد؟ قطعا در آینده و با انتشار اطلاعات بیشتر این سوال روشن خواهد شد.

احتمالاً این گوشی هوشمند آنر آینده به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 و 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. اسنپدراگون 6 نسل 1 یکی از تراشه های میان رده ای است که اخیرا توسط کوالکام معرفی شده است. این تراشه بر اساس فرآیند تولید 4 نانومتری تولید شده است. و از Cortex-A78 به عنوان هسته اصلی CPU استفاده می کند. حداکثر فرکانس هسته پردازنده این تراشه به 2.2 گیگاهرتز می رسد. کوالکام مدعی است که این تراشه 35 درصد عملکرد گرافیکی بهتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

اسنپدراگون 6 نسل اول و کوالکام اسنپدراگون 4 نسل اول رسما معرفی شدند

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند میان رده آنر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا