اخبار فناوری

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 با قابلیت شارژ بی سیم عرضه خواهد شد

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 به طور رسمی فردا 12 فروردین 1402 رونمایی می شود.از گزارش های لحظه آخری قبل از معرفی می توان به این موضوع اشاره کرد که احتمالا هواوی میت ایکس 3 با قابلیت شارژ بی سیم عرضه خواهد شد. اگر درست باشد، میت ایکس 3 اولین گوشی تاشو هوآوی با قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3

بر اساس شایعه جدیدی از یک منبع موثق، هواوی میت ایکس 3 با صفحه نمایش تاشو 120 هرتزی با وضوح 2K عرضه خواهد شد. ارتفاع آن 7.8 اینچ خواهد بود که مطابق با شایعات قبلی است. نمایشگر خارجی آن یک مدل 6.45 اینچی با پنل OLED خواهد بود.

همچنین شایعاتی در مورد سیستم دوربین Huawei Mate X3 وجود دارد. دوربین اصلی ظاهرا از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 استفاده خواهد کرد، در حالی که دوربین فوق عریض از Sony IMX688 و لنز زوم پریسکوپی از سونی IMX351 استفاده خواهد کرد.

گوشی مرموز هوآوی

خبر خوب برای طرفداران شارژ بی سیم این است که Mate X3 اولین گوشی تاشو هوآوی خواهد بود که از این ویژگی پشتیبانی می کند. مهندسان هواوی بالاخره مکانی برای قرار دادن سیم پیچ سیستم شارژ بی سیم پیدا کردند و این خبر خوبی است.

همچنین گواهی IPX8 برای Mate X3 گزارش شده است که اساساً به معنای مقاومت در برابر غوطه ور شدن در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه است. شیشه سکوریت هواوی Kunlun که در قسمت بیرونی این گوشی تاشو قرار خواهد گرفت. اگر دوست دارید مقاومت آن را ببینید، این مقاله برای شماست:

تست سقوط هواوی میت 50 پرو با شیشه Kunlun را بررسی کنید: شرمسار کردن Galaxy S23 Ultra

در نهایت، این گزارش استفاده از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 این به همان چیپست مورد استفاده در گلکسی فولد 4 اشاره دارد، اما تفاوت این است که Huawei Mate X3 به دلیل محدودیت های ایالات متحده از نسخه اصلاح شده 4G استفاده خواهد کرد.

این گوشی دارای یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند و همچنین دارای قابلیت ارتباط ماهواره ای نیز خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ شارژ بی سیم چقدر در خرید شما اهمیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا