اخبار فناوری

گوشی تاشو موتورولا Razer 2022 با دوربین دوگانه در فیلم زنده فاش شد

اگرچه موتورولا یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی تاشو ارائه کرد. اما این شرکت به معنای جایگزینی برای نسل دوم گوشی تاشو خود است Razr 5G 2020 در سال 2021 معرفی نشد. با این حال، برند زیرمجموعه لنوو اخیرا تایید کرده است که روی نسل سوم گوشی تاشو خود کار می کند. به تازگی گوشی تاشو Motorola Razer 2022 در تصاویر زنده نمایش داده شده است که طراحی مشابه نسل اول و دوم گلکسی Z Flip سامسونگ با دوربین دوگانه را نشان می دهد.

گوشی تاشو Motorola Razer 2022

افشاگر معروف، ایوان بلاس، اخیراً در سایت پست کرده است 91 موبایل گزارش شده است که دستگاه نشان داده شده در تصویر زیر «Motorola Maven» نام دارد و در آینده به عنوان گوشی تاشو بعدی موتورولا به فروش خواهد رسید. ما این دستگاه را «Razr 2022» می نامیم زیرا هنوز برند رسمی آن مشخص نشده است.

اولین نگاه به Motorola Razr 2022 دستگاهی با طراحی اصلاح شده بسیار شبیه به Samsung Galaxy Z Flip را نشان می دهد. به نظر می رسد موتورولا “برآمدگی” پایین طراحی را به نفع چیزی حذف کرده است. دیدن نمایشگر خارجی بر اساس این تصویر کمی دشوار است. اما بر اساس شواهدی که به سختی از محل نمایشگر قابل مشاهده است، به نظر می رسد این پنل کمی بزرگتر از چیزی است که سامسونگ در Galaxy Z Flip 3 استفاده می کند.

گوشی تاشو Motorola Razer 2022

گوشی تاشو Motorola Razer 2022

به نظر می رسد این نیز یکی از تغییرات بزرگ در مود دوربین باشد. در حالی که دو نسل قبلی Razr تنها یک دوربین ارائه می‌کردند، موتورولا اکنون دو لنز روی این «Razr 2022» قرار داده است. با این حال، ماژول دوربین همچنان در گوشه دستگاه باقی مانده است و البته طراحی آن بیشتر شبیه به نسل اول و دوم گلکسی زد فلیپ است تا زد فلیپ 3. ظاهرا دوربین اصلی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی است. دوربین با دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در سوراخ صفحه نمایش داخلی دستگاه قرار دارد. با این حال وضوح صفحه نمایش در حالت +FHD باقی می ماند.

از نظر مشخصات، Maven به عنوان یک دستگاه رده بالا توصیف می شود. انتظار می رود این گوشی از تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 کوالکام استفاده کند و حتی با توجه به زمان عرضه دیرهنگام، امکان استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس دور از دسترس نیست.

موتورولا ریزر 3 قرار است تابستان امسال وارد بازار شود و به طور انحصاری در ماه جولای یا آگوست در چین عرضه شود. این دستگاه در رنگ‌های «مشکی کوارت» و «آبی آرام» نیز موجود است.

موتورولا در حال حاضر دو پوسته دیگر را معرفی کرده است. ریزر اصلی در سال 2019 معرفی شد و به شدت بر ایده احیای طراحی گوشی کلاسیک ریزر متکی بود. با این حال، وقتی صحبت از بررسی های عملی می شود، به دلیل مشکلات سخت افزاری و به روز رسانی کند نرم افزار، بازخورد در این مورد چندان مطلوب نبود. Razr 5G در سال 2020 به عنوان یک نسخه مود شده از دستگاه اصلی با سخت افزار بهتر عرضه شد، اما رقابت سخت سامسونگ با برچسب قیمت بالای Razr مانع از افتادن دوباره این گوشی به گوش مصرف کنندگان شد.

نظر شما در مورد تصویر زنده گوشی تاشو Motorola Razer 2022 و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا