اخبار فناوری

گوشی ارزان قیمت HTC Wildfire E Plus رسما معرفی شد

حدود 3 سال و 3 ماه پیش در مورد خانواده بورژوای مایفون مگ نوشتیم HTC Wildfire (HTC Wildfire) با 4 عضو جدید به روز شد. بالاخره در این لیست از نام دستگاه ها که امروز رونمایی شد، یک شگفتی وجود داشت. بله، گوشی ارزان قیمت HTC Wildfire E Plus که امروز به صورت رسمی معرفی شد، قرار بود بیش از 3 سال پیش رونمایی شود، اما اکنون در بازار روسیه عرضه شده است.

گوشی ارزان HTC Wildfire E Plus

شاید باید گفت متاسفانه HTC این شرکت تایوانی که دیگر بازیگر اصلی صنعت گوشی های هوشمند نیست، هنوز هم هر از چند گاهی یک محصول جدید عرضه می کند.

HTC تصمیم گرفت که Forest Fire E Plus در روسیه با قیمتی معادل 130 دلار عرضه می شود. اگر اچ تی سی Wildfire E Plus را به دیگر کشورهای اروپایی بیاورد، احتمالاً حدود 130 یورو قیمت خواهد داشت. این دستگاه حداقل در روسیه فقط در رنگ مشکی موجود است.

HTC Wildfire E Plus

HTC Wildfire E Plus

در مورد مشخصات، Forest Fire E Plus دستگاه بسیار ساده ای است. این گوشی دارای پردازنده چهار هسته ای است Mediatek MT6739با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق microSD) مجهز شده است. این تراشه مدیاتک 5 سال پیش رونمایی شد.

مدیاتک چیپست MT6739 را معرفی کرد

این گوشی مقرون به صرفه دارای صفحه نمایش ال سی دی نسبتا بزرگ 6.5 اینچی با رزولوشن +HD و نرخ رفرش 60 هرتز است و برای دوربین اصلی دوگانه خود دارای یک دوربین استاندارد 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی و یک حسگر اثر انگشت در کناره برای امنیت بیشتر وجود دارد.

HTC Wildfire E Plus مقرون به صرفه از یک باتری واقعا بزرگ 5150 میلی آمپر ساعت این دستگاه از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند و جای تعجب نیست که با نسخه اندروید 12 گیگابایتی عرضه شود.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما 130 دلار ارزشش را دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا