اخبار فناوری

گوشی ارزان قیمت آنر X5 با مدیاتک هلیو جی 25 عرضه شد: 105 دلار

آنر بسیار محتاطانه گوشی هوشمند جدیدی را در بازار جهانی عرضه کرده است. این محصول برای تکمیل خانواده Honor X پیشنهاد شده است آنر X5 اسمش گوشی ارزان است Honor X5 این گوشی با مدیاتک هلیو جی 25 با قیمت 105 دلار در دسترس است.

گوشی ارزان قیمت Honor X5

گوشی ارزان قیمت Honor X5 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ و بریدگی قطره ای در بالای آن برای دوربین سلفی است. پنل پشتی دارای بافتی چرم مانند است که ماژول دوربین مربعی را در خود جای داده است. این دستگاه فاقد حسگر اثر انگشت است و به تشخیص چهره متکی است.

Honor X5 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED است. این دوربین از فیلمبرداری 1080p پشتیبانی می کند و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی وجود دارد.

آنر X5

Honor X5

در قلب آنر X5 پردازنده مدیاتک هلیو جی 25 این پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 دارد. همون مارک قبلی Honor X6 و X6 این تراشه را عرضه کرده بود.

از نظر رم و حافظه داخلی به ترتیب دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق درگاه کارت حافظه microSD قابل ارتقا است. انرژی این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. در بخش نرم‌افزاری، Honor X5 دارای اندروید 12 Go Edition است.

مدیاتک هلیو جی 35 و هلیو جی 25 رسما معرفی شدند

گزینه های اتصال در Honor X5 شامل پورت قدیمی است میکرو USBجک 3.5 میلی متری، VoLTE، وای فای، بلوتوث و دو سیم کارت.

Honor X5 در رنگ های نارنجی آفتابی، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب موجود است. قیمت و در دسترس بودن آن به مناطق بازار بستگی دارد. در اردن، قیمت گوشی هوشمند 75 دلار اردن است که تقریباً معادل 105 دلار آمریکا است.

نطر شما چی هست؟ آیا در سال 2023 دستگاهی با پورت MicroUSB خریداری خواهید کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا