اخبار فناوری

گلکسی S23 بهترین صفحه نمایش سامسونگ را نخواهد داشت

طبیعتاً انتظار داشتید بشنوید که گلکسی اس 23 بهترین صفحه نمایش سامسونگ را خواهد داشت، اما طبق آخرین گزارش ها، به نظر می رسد باید یک فعل منفی انتخاب کنید و بگویید که ندارد! اما بهترین صفحه نمایش سامسونگ چیست و چرا سری پرچمداران 2023 سامسونگ فاقد آن هستند؟

صفحه نمایش گلکسی اس 23 سامسونگ

دیروز در مایفون مگ برای شما نوشتیم که سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 از نمایشگر OLED با روشنایی 2000 نیت رونمایی کرد. نام این پنل UDR 2000 و با وجود گمانه زنی ها در مورد استفاده از این پنل در سری گلکسی اس 23، این اتفاق نیفتاد.

صفحه نمایش سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 این صفحه نمایش OLED جدیدی را برای تلفن های هوشمند معرفی کرد که دارای گواهی UDR 2000 (محدوده دینامیک فوق العاده) توسط UL یا Underwriter Laboratories است. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش می تواند به روشنایی بیش از 2000 نیت برسد و به لطف این حداکثر روشنایی، محدوده دینامیکی بهبود می یابد.

احتمالاً حدس می‌زنید که این یک ارتقاء قابل توجه برای سری گلکسی اس 23 آینده باشد، اما شایعات صنعت نشان می‌دهند که این شرکت از این پنل برای پرچمداران 2023 خود استفاده نخواهد کرد.

پنل سامسونگ UDR 2000

پنل سامسونگ UDR 2000

به جرات می توان گفت که همه امیدوار بودند سامسونگ پنل UDR 2000 را با کل سری گلکسی اس 23 یا حداقل مدل اولترا در دسترس عموم قرار دهد. اما طبق شایعه جدیدی از حساب توییتر @AhmedQwaider888، گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ از پنل UDR 2000 استفاده نخواهد کرد.

اگر پنل 2000 nit نیست پس چی؟

گزارش جدید بیان می کند که صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا، درست مانند گلکسی اس 22 اولترا فعلی، تا 1750 نیت روشنایی تولید می کند. بنابراین، خوانایی پنل نمایشگر، به ویژه در زیر نور خورشید، باید با روش های دیگر بهبود یابد.

گفته می شود صفحه نمایش گلکسی اس 23 در زیر نور مستقیم خورشید بازتولید رنگ بهتری دارد، بنابراین حتی اگر سری پرچمدار بعدی از نمایشگر UDR 2000 که در CES 2023 رونمایی شد استفاده نکند، باید در وضوح صفحه نمایش بهبودهایی ایجاد شود.

تقریباً همه منابع موافق هستند که نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا بدتر از نسل قبلی خود نخواهد بود، اما ممکن است این نیز پیشرفت بزرگی نباشد. با توجه به اینکه سامسونگ در حال حاضر فناوری بهتری دارد، مایه شرمساری است که در نمایشگاه CES 2023، یک ماه قبل از عرضه گلکسی S23، حضور پیدا کرد، اما از آن در این محصول استفاده نکرد.

سامسونگ تقریباً با تمام پرچمدارانی که عرضه کرده به اوج روشنایی رسیده است، اما ممکن است ماه آینده که انتظار می‌رود سری Galaxy S23 در رویداد جدید Unpacked رونمایی شود، اینطور نباشد.

تاریخ احتمالی معرفی سری گلکسی اس 23 برای 12 بهمن 1401 تعیین شده است اما هنوز چیزی رسمی نیست. آیا منتظر پرچمداران جدید سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا