اخبار فناوری

گلکسی S21 برای باز کردن قفل گوشی از تشخیص صدای Bixby voice استفاده می کند.

گلکسی S21 برای باز کردن قفل گوشی از تشخیص صدای Bixby voice استفاده می کند.

گلکسی S21 برای باز کردن قفل گوشی از تشخیص صدای Bixby voice استفاده می کند.

گلکسی S21 ماه اینده رسماً وارد بازار می شود. با در نظر گرفتن آپشن باز کردن قفل گوشی به حسگر اثر انگشت فراصوتی زیر نمایشگر دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، شما به سیستم باز کردن قفل صفحه از طریق تشخیص چهره (face unlock) دسترسی دارید.به هر حال، طبق یک گزارش جدید، قفل گوشی سری گلکسی S21 از طریق سیستم تشخیص صدای بیکسبی ( Bixby voice ) باز می شود.

با استفاده از صدا می توان قفل گوشی گلکسی S21 را باز کرد.

بر طبق گزارش، گلکسی S21 به عنوان اولین گوشی ای معرفی خواهد شد که از ویژگی تشخیص صدای بیکسبی استفاده می کند و به کاربران این اجازه را می دهد که از طریق صدایشان قفل گوشی را باز کنند. از نظر فنی، این ویژگی فقط مختص سری گلکسی S21 نمی باشد. دیر یا زود همه ی گوشی ها از سیستم بیکسبی بهره مند خواهند شد. بنابراین شما آماده ی این تحول باشید.

در رابط کاربری One UI 3.1 ،بیکسبی هم قفل گوشی گلکسی S21 را با استفاده از تشخیص صدا مانند همان شیوه ی اثر انگشت یا پین کد و یا تشخیص چهره باز می کند. با در نظر گرفتن این مشخصات، مطمئن نیستیم که این عملکرد چگونه کار خواهد کرد. همچنین مطمئن نیستیم که آیا سامسونگ تدابیری را برای اطمینان از سوء استفاده نکردن از این ویژگی برای دسترسی به تلفن شخص دیگر در نظر گرفته است.

به هرحال، سامسونگ اولین شرکتی نیست که این ویژگی را معرفی می کند. گوگل چیزی شبیه به این مورد را در سال 2018 تحت عنوان دستیار صوتی (Google Assistant) معرفی کرد اما بعداً تصمیم گرفت این ویژگی را به دلیل نگرانی های امنیتی کنار بگذارد. ما معتقدیم قبل از این که این ویژگی در تلفن های مختلف گلکسی گسترده شود و در دسترس قرار بگیرد، سامسونگ باید به همان نگرانی های امنیتی حریم خصوصی توجه کند.

فعلاً صحبت در مورد گلکسی S21 می باشد، و ما مشتاقانه منتظر هستیم که ببینیم سامسونگ چه چیزی ارائه می دهد. اینک آن ها کل جدول زمانی عرضه ی محصولاتشان را بازنویسی می کنند. ما اطلاعات بیشتری در مورد گوشی به شما ارائه خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا