اخبار فناوری

گلکسی واچ 6 پرو قاب چرخشی فیزیکی ساعت‌های سامسونگ را باز می‌گرداند

رابطه عاشقانه طرفداران سامسونگ با قاب چرخان فیزیکی سری گلکسی واچ کاملاً شناخته شده است. این افراد به‌طور قابل‌توجهی از اینکه سامسونگ سال گذشته با سری گلکسی واچ 5، قاب فیزیکی را به نفع یک قاب دیجیتال کنار گذاشت، ناامید شدند و مدل بعدی گلکسی واچ 6 پرو خود را با قاب چرخشی فیزیکی به سبک ساعت‌های گلکسی کلاسیک عرضه کرد.

قاب چرخشی Galaxy Watch 6 Pro

سری گلکسی واچ 6 قرار است اواخر امسال عرضه شود و اگر امروز گزارش جدیدی را باور کنیم، سامسونگ قاب چرخشی فیزیکی بسیار دوست داشتنی را برای این نسل بازمی گرداند، اما فقط برای مدل گلکسی واچ 6 پرو.

گلکسی واچ 5 سال گذشته در دو مدل استاندارد و پرو عرضه شد. پیشرفته ترین مدل این ساعت دارای باتری بزرگ و ویژگی های اضافی برای افرادی با سبک زندگی فعال است. قبلاً گزارش هایی شنیده بودیم که گلکسی واچ 6 پرو همچنان بر عمر باتری عالی تمرکز خواهد کرد.

قاب چرخشی Galaxy Watch 6 Pro

قاب چرخشی Galaxy Watch 6 Pro

حالا افشاگر کره ای SuperRoader پس از چندین بار ارائه اطلاعات دقیق در گذشته، اخیراً فاش شد که سامسونگ امسال قاب چرخان فیزیکی را بازگرداند. با این حال، این ویژگی فقط مختص مدل گلکسی واچ 6 پرو خواهد بود، بنابراین اگر قصد دارید مدل پایه گلکسی واچ 6 را تهیه کنید، باید به قاب دیجیتال آن بسنده کنید.

سال گذشته، سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو را در اندازه 45 میلی‌متری عرضه کرد و به نظر می‌رسد که این نیز در حال تغییر است. گلکسی واچ 6 پرو ظاهرا در دو اندازه عرضه خواهد شد، بنابراین ممکن است امسال نسخه کوچکتری از واچ پرو سامسونگ داشته باشیم. یک تغییر خوشایند برای بسیاری از مشتریانی که ترجیح می دهند ساعت های بسیار بزرگ نخرند.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد سری گلکسی واچ 6 را عرضه کند، اما می‌توان انتظار داشت که این مدل‌ها در نیمه دوم سال جاری و احتمالاً در کنار گوشی هوشمند جدید تاشو عرضه شوند.

نظر شما در مورد بازگشت قاب چرخان گلکسی واچ 6 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا