اخبار فناوری

گلکسی اس 22 سامسونگ

فروش بسیار گلکسی اس 22 سامسونگ در سال آینده

سامسونگ قصد دارد گوشی های گلکسی اس 22 زیادی بفروشد

مدتی است که سری گلکسی اس آن طور که سامسونگ می خواهد عملکرد خوبی ندارد. به هرحال، شرکت کره ی جنوبی امیدوار است این عملکرد ضعیف در سال آینده تغییر کند زمانی که سامسونگ بالاخره سری گلکسی اس 22 را به بازار معرفی می کند.

گلکسی اس 22

طرح های سامسونگ برای سری گلکسی اس 22 به همان اندازه که در نظر دارند بلندپروازانه است

برطبق یک گزارش جدید، سامسونگ پیش بینی می کند که سال آینده سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند تقریباً به 22 درصد برسد. این شرکت گزارش داده است که احتمال دارد گوشی های هوشمند جهانی تا 1.52 میلیارد دستگاه افزایش یابد و همچنین امیدوار است که 390 میلیون دستگاه را بفروشد. وقتی 390 میلیون دستگاه را طبق بندی کنید، شرکت سامسونگ احتمال می دهد که فروش سری گلکسی اس 22 به 33 میلیون دستگاه برسد.

ازقرار معلوم، سامسونگ قصد دارد 14 میلیون دستگاه گلکسی اس 22 پایه، 8 میلیون نوع پلاس، 11 میلیون نوع الترا را بفروشد، و این تعداد جهانی آنها می باشد. این شرکت انتظار دارد که 267 میلیون دستگاه گلکسی A22 و A33 و 99 میلیون دستگاه گلکسی A53 و گلکسی A73 را بفروشد.

برطبق گزارش، سامسونگ در نظر دارد استراتژی بازاریابی اش را ارتقا دهد و روی ارائه ی رنگهای بیشتر همراه با ویژگی هایی با همان قیمت متمرکز شود به طوری که موارد اضافه شده می تواند فروش را بهبود ببخشد. به نظر می رسد وقتی در مورد تولید گوشی های هوشمند صحبت می شود سامسونگ به دنبال بهینه سازی هزینه است. از همه مهم تر، این احتمال وجود دارد که این شرکت همچنین بتواند درجه ی حفاظت (IP rating) را در گوشی های بیشتری داشته باشد مثل آن چه در گذشته با گوشی های سری A انجام داده است.

اگر این گزارش درست باشد، حداقل می توان گفت برنامه های سامسونگ بسیار بلندپروازانه است. قطعاً سری گلکسی اس 22 آینده دار می باشد. باید منتظر ماند و دید که این گوشی در بازار خانگی و جهانی چه می کند. نظرات خود را راجع به گوشی های آتی سامسونگ با ما در میان بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا