اخبار فناوری

کنترل بیشتر روی چراغ قوه گوشی در اندروید 13 در دسترس خواهد بود

چراغ قوه گوشی یکی از امکاناتی است که هر فردی می تواند تحت شرایط خاص از آن استفاده کند. به نظر می رسد که گوگل در اندروید 13 به کاربران اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر روی چراغ قوه دستگاه داشته باشند. ادامه دادن با مایفون مگ با من بودن.

کنترل بیشتر روی چراغ قوه گوشی در اندروید 13. چگونه چراغ قوه راحت تر می شود؟!

اندروید 13 می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های هر گوشی اندرویدی را بهبود بخشد. این ویژگی چیزی نیست جز یک چراغ قوه…! ممکن است کمی مخالف باشید، اما قطعاً مواقعی بوده است که چراغ قوه گوشی هوشمند شما را از تاریکی نجات داده است. آیا تا به حال یک چراغ قوه را فقط به دلیل نداشتن نور کافی روشن کرده اید؟

کنترل بیشتر روی چراغ قوه گوشی در اندروید 13

همچنین در اکثر مواقع این چراغ ها دارای عملکرد مهمی به نام فلاش LED برای استفاده در دوربین های عقب دستگاه هستند. متأسفانه اکثر گوشی های اندرویدی اجازه نمی دهند چراغ قوه روشن یا تیره تر شود.

پیش نمایش اندروید 13 دارای قابلیتی است که به چراغ قوه اجازه می دهد تنظیمات مختلفی داشته باشد. به گفته منابع آگاه، اندروید 13 با حذف دو API از CameraManager، دو محدودیت مهم را برطرف می کند. یکی میزان روشنایی فلاش LED پشت گوشی است که در اندروید 13 قابل تنظیم است. حالت دوم میزان روشنایی چراغ قوه را به بالاترین حد مجاز سخت افزار افزایش می دهد. در حال حاضر کاربران فقط می توانند چراغ قوه را روشن یا خاموش کنند.

ویژگی تقویت عملکرد CPU که در اندروید 13 برای تجربه بازی روان‌تر دیده می‌شود

ممکن است استفاده از زبان های مختلف برای برنامه های مختلف در اندروید 13 امکان پذیر باشد

همه گوشی های اندرویدی از این سیستم پشتیبانی نمی کنند. اما تغییرات پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 13 برای پیکسل 6 پرو به دو API جدید اجازه می‌دهد تا روشنایی چراغ قوه گوشی را کنترل کنند. با این حال، این به هر سازنده دستگاه بستگی دارد که تغییرات لازم را در Android اعمال کند تا به دستگاه های به روز شده به Android 13 اجازه دهد تا کنترل های روشنایی را ارائه دهند. تنها چیزی که می توانید از آن مطمئن باشید این است که گوگل به شما اجازه می دهد تغییرات لازم را در دستگاه های پیکسل که اواخر امسال به اندروید 13 به روز می شوند، اعمال کنید.

ممکن است کاربران سامسونگ و آیفون قبلاً چراغ قوه دستگاه خود را تنظیم کرده باشند

این قابلیت اندروید 13 با تمامی مدل های پیکسلی سری پیکسل 4 و سری بعدی سازگار خواهد بود. بنابراین اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کسانی که پیکسل 2019 و بالاتر دارند، کنترل بیشتری روی چراغ قوه خود خواهند داشت.

کنترل بیشتر روی چراغ قوه گوشی در اندروید 13

دستگاه‌هایی که به‌طور پیش‌فرض با Android 13 عرضه می‌شوند (مانند سری Pixel 7) از کنترل‌های روشنایی چراغ قوه نیز پشتیبانی می‌کنند. طرفداران برند موتورولا توانایی روشن و خاموش کردن چراغ قوه را تنها با یک لمس دوست دارند. اما انتظار نداریم به این زودی شاهد این ویژگی در گوگل پیکسل باشیم.

اسکن کد QR در اندروید 13 بسیار آسان و راحت خواهد بود

دارندگان گلکسی سامسونگ و کاربران آیفون اپل مدت هاست که می توانند روشنایی چراغ قوه دستگاه خود را تنظیم کنند. کسانی که آیفون دارند می توانند این کار را با فشار طولانی نماد چراغ قوه در مرکز کنترل انجام دهند. نوار زیر روی صفحه ظاهر می شود که به بخش های مختلف تقسیم می شود. برای کاهش نور چراغ قوه باید انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا این کار انجام شود، معمولاً این بخش به طور پیش فرض در روشن ترین حالت خود قرار دارد.

کسی تا به حال گوشی خاصی را به خاطر قدرت چراغ قوه اش خریده است؟

نور فلاش پیکسل 6 پرو خیلی واضح است. می‌توانید با کشیدن انگشت از بالای صفحه اصلی به پایین و رفتن به تنظیمات سریع، آن را فعال کنید. با کلیک بر روی ردیف دوم کنترل ها باید با دکمه چراغ قوه شروع شود. می توانید روی آن ضربه بزنید تا روشن شود و دوباره روی آن ضربه بزنید تا خاموش شود. یا می توانید از دستیار گوگل بخواهید چراغ قوه را روشن و خاموش کند و دستیار با کمال میل این کار را انجام می دهد (!).

مطابق با PhoneArenaدر حالی که داشتن چراغ قوه در گوشی شما مفید و مطمئنا مفید است، اما در تاریخچه این ویژگی نمی توان گفت که شخصی به خاطر چراغ قوه گوشی، مدل خاصی را خریداری کرده است. ممکن است اشتباه کنیم و اگر به دلایلی چراغ قوه اصلی ترین ویژگی مورد نظر شماست، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

همانطور که گفته شد، چراغ قوه پیکسل 6 پرو بسیار روشن است. بنابراین، کاربران احتمالاً با افزودن کنترل‌هایی که نور را به جای روشن‌تر کردن نور کم می‌کنند، سود بیشتری خواهند برد. باید تا آگوست یا سپتامبر صبر کنیم تا ببینیم دقیقا چه تغییراتی در چراغ قوه نسخه نهایی اندروید 13 ایجاد شده است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا