اخبار فناوری

کنترلر DualSense Edge سونی برای PS5 با گزینه های سفارشی سازی فراوان معرفی شده است.

سونی با معرفی PS5 نه تنها یک کنسول فوق العاده قدرتمند با قابلیت های مختلف معرفی کرد، بلکه فناوری ها و قابلیت های جذابی را نیز به کنترلر این کنسول اضافه کرد. با این حال، بسیاری از سونی به دلیل عدم معرفی یک کنترلر حرفه ای حرفه ای مانند مایکروسافت انتقاد کرده اند. خبر خوب این است که سونی پاسخ داده و اکنون کنترلر سونی DualSense Edge با گزینه های سفارشی سازی گسترده برای PS5 معرفی شده است. با مایفون مگ با

کنترلر DualSense Edge سونی برای PS5 با گزینه های سفارشی سازی فراوان معرفی شده است.

در شب افتتاحیه Gamescom، سونی از کنترلر جدید DualSense Edge برای PS5 رونمایی کرد. این کنترلر بی سیم اولین کنترلر فوق العاده قابل تنظیم این شرکت است، بسیار شبیه به سری Elite از کنترلرهای Xbox. یک پست جدید بلاگ پلی استیشن برخی از ویژگی‌های آن، از جمله تنظیم مجدد ورودی‌های دکمه، غیرفعال کردن کامل آنها، تنظیم حساسیت دکمه‌ها و امکان کوتاه کردن فاصله ماشه‌ها را به تفصیل شرح داده است.

بازیکنان همچنین می توانند چندین پروفایل را برای کنترلر ذخیره کرده و آنها را در لحظه تغییر دهند. همچنین یک دکمه “Fn” برای دسترسی به تنظیمات، تنظیم صدای بازی و چت، جابجایی بین پروفایل های کنترلی و موارد دیگر وجود دارد. همچنین می توانید درپوش های چوبی و دکمه های پشتی را با سه نوع (استاندارد، گنبد بلند و گنبد کم) برای اولی و دو نوع (نیم گنبد و اهرمی) برای دومی تغییر دهید.

کنترلر لبه دوال سنس

با توجه پیچ ترخیص، این کنترلر قابلیت تعویض هر یک از ماژول های خود را نیز دارد، البته لازم به ذکر است که این ماژول ها به صورت جداگانه به فروش می رسند. این کنترلر همچنین دارای کابل USB نوع C بافته شده و کیف حمل است. قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشده است، اما انتظار می رود جزئیات بیشتری در ماه های آینده ارائه شود. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟ آیا از این کنترلر استفاده خواهید کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا