اخبار فناوری

کدام گوشی ها در شرایط فعلی بازار سودآور هستند؟

امروزه داشتن گوشی هوشمند بخشی از نیازهای روزمره زندگی است، با گسترش فضای مجازی و به روز شدن شبکه های اجتماعی، حساسیت کاربران نسبت به خرید گوشی بیشتر شده است. اما بین دریایی از برندهای مختلف و محدوده قیمت، گوشی رو چک کن و انتخاب گوشی مناسب کار سختی است!

با توجه به نوسانات قیمت دلار، قبض اکثر گوشی های موجود در بازار به صورت هفتگی صورت می گیرد که انتخاب را سخت تر از همیشه کرده است. در این میان گوشی هایی وجود دارند که در بازه قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارند، در محدوده قیمتی ارزش خرید بالایی دارند، یعنی سخت افزار، عکس دستگاه، صفحه نمایش و طراحی بهتری نسبت به رقبای خود دارند. در ادامه به معرفی تعدادی از این موبایل ها می پردازیم.

برنده قیمت کمتر از ده میلیون شیائومی POCO F3

شیائومی POCO F3 در اوایل فروردین ماه معرفی شد و پس از انتظارات فراوان در اواخر خرداد 1400 وارد ایران شد. این گوشی نیز مانند سایر گوشی های پوکو از طراحی خاص و جذابی برخوردار بود. نمایشگر قدرتمند این گوشی هر گوشی رقیب را به طور کامل حذف می کند و با سایز 6.67 اینچ و رزولوشن 1080X2400 و نرخ رفرش 120 هرتز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی از یک باتری لیتیوم پلیمری 4520 میلی آمپر ساعتی و یک شارژر 33 واتی در داخل جعبه استفاده می کند. سنسور عریض 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی بخشی از دوربین POCO F3 هستند. سیستم عامل این گوشی در حالت آنباکس اندروید 11 و رابط کاربری اختصاصی شیائومی است.

پیشرو در بین 10 تا 15 میلیون گلکسی A52 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A52s از نظر طراحی و ظاهر هیچ تفاوتی با A52 ندارد و زبان طراحی متقابل سامسونگ در این گوشی نیز به چشم می خورد. این گوشی از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با کیفیت بالا با وضوح 1080 در 2400 با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده می کند.گلکسی A52s 5G به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. دوربین گلکسی ای 52 اس از چهار 64 واید + 12 اشعه ماوراء بنفش + 5 ماکرو + 5 تشخیص عمق تشکیل شده است و دوربین این گوشی از کیفیت خوبی برخوردار است. سیستم عامل این گوشی برای اولین بار از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 استفاده می کند.

15 تا 20 میلیونی ولی قوی! Samsung galaxy s21

سامسونگ گلکسی اس 21 عضو کوچکی از خانواده سری اس 21 سامسونگ است که پس از حدود یک سال عرضه همچنان بهترین در رنج قیمتی خود است. زبان طراحی این گوشی شبیه خانواده هایش است و تفاوت چندانی با خانواده های دیگر ندارد. صفحه نمایش AMOLED داینامیک 2X با وضوح 1080 در 2400 و نرخ رفرش 120 هرتز با پشتیبانی از HDR 10+ کیفیت فوق العاده ای دارد و رنگ ها را بسیار طبیعی و جذاب نمایش می دهد. باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند اما مشکل این است که در جعبه این گوشی در هنگام تحویل شارژر وجود ندارد. قسمت دوربین این گوشی از سه لنز تشکیل شده است این دوربین از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین این گوشی در حد یک پرچمدار عملکرد قابل قبولی دارد. رابط کاربری این گوشی One UI 3 است که قابلیت آپدیت دارد.

برنده بازی در دسته قیمت بیست میلیونی، سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

Samsung Galaxy S21 Ultra از نظر طراحی بسیار شبیه به خانواده خود است. نمایشگر فوق العاده این گوشی با رزولوشن 1440 در 3200 و نرخ رفرش 120 هرتز با فناوری تطبیقی ​​حس خوبی را در حین کار به شما می دهد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شما را در استفاده طولانی مدت کاملا راضی می کند. دوربین این گوشی لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دو سنسور تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی ترکیبی هستند و کیفیت همه عکس ها در همه حالت ها عالی است. رابط کاربری این گوشی اندروید 11 دارای رابط کاربری Samsung One UI 3.1 است.

چگونه گوشی مناسب خود را انتخاب می کنید؟

با توجه به گستردگی برندها و تعداد زیاد گوشی در بازه های قیمتی مختلف، با وجود اولویت های ذکر شده، انتخاب گوشی مناسب همچنان کار دشواری است. اگر هنوز در مورد خرید گوشی خود شک دارید، می توانید از رسانه ای که کار می کند استفاده کنید گوشی رو چک کن تلفن همراه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این اپراتورها گوشی های مختلفی را از شرکت ها، نمایندگی ها، فروشگاه ها دریافت کرده و در مدت زمان مشخصی تست می کنند. این تست ها شامل تست های نرم افزاری و سخت افزاری است و ایرادات و ایرادات گوشی های مختلف در این تست ها به طور کامل شناسایی شده است. در نهایت رسانه های مذکور تجربیات خود از استفاده از تلفن های همراه مختلف را به صورت تصویری یا متنی منتشر می کنند تا به کاربران خود در خرید گوشی کمک کنند. رسانه های زیادی در کشور در این زمینه وجود دارد که یکی از معروف ترین و پربازدیدترین آنها Mobonius Media به آدرس: https://mobo.news شرق. سایت موبونیوز با نگاهی به گوشی های مختلف از برندها و بازه های زمانی مختلف همیشه همراه کسانی بوده که قصد خرید گوشی موبایل را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا