اخبار فناوری

کانسپت OnePlus 11 در نمایشگاه MWC 2023 معرفی خواهد شد

چند وقت پیش در مورد امکان رونمایی از یک تلفن همراه مفهومی OnePlus در MWC 2023 برای شما نوشتیم، چند روز پیش با رویداد بزرگ OnePlus در هند، شاهد ارائه محصولات بسیاری از این برند در بازار جهانی بودیم. به تازگی رسما تایید شده است که OnePlus 11 Concept در نمایشگاه MWC 2023 معرفی خواهد شد.

مفهومی OnePlus 11

پرچمدار OnePlus 2023 OnePlus 11 وارد بازار جهانی شد و اکنون این شرکت خود را برای پرچمدار بعدی خود آماده می کند. این برند رسما اعلام کرده است که یک گوشی مفهومی OnePlus 11 را در نمایشگاه MWC Barcelona به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از 8 تا 11 اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

لوگوی وان پلاس

وان پلاس

OnePlus سابقه قابل توجهی در ارائه دستگاه های مفهومی دارد. در واقع این سومین پروژه از این دست خواهد بود. اول، OnePlus Concept One با دوربین های پنهان بود که در CES 2020 معرفی شد.

دوربین مخفی OnePlus Concept One برای پرچمداران OnePlus عرضه خواهد شد

در سال 2021، کانسپت OnePlus 8T با قاب پشتی با تغییر رنگ معرفی شد که با درخواست کاربر از خاکستری به آبی به مشکی تغییر کرد. همچنین دارای رادار mmWave بود که از نظر تئوری می توانست برای تشخیص حرکات دست استفاده شود.

مفهومی OnePlus 8T

مفهومی OnePlus 8T

ما اطلاعات کاملی در مورد گوشی مفهومی جدید OnePlus که در MWC 2023 رونمایی خواهد شد، نداریم. با این حال، این شرکت می گوید:

دستگاه جدید “طراحی تخیلی با فناوری دست اول” دارد.

این دقیقا همان چیزی است که از یک گوشی تاشو انتظار داریم. نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی مفهومی OnePlus 11 هستید؟ به نظر شما مشخصات OnePlus 11 مفهومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا